• Anonym (Undrar?)

När blir man "instagram-slampa" ??!

Ja, som rubriken lyder när blir man en instagram-slampa? 
    Är det då man lägger upp många bilder eller taggar mycket folk eller "like-ar" allas bilder och kommenterar allt som alla.. ??!

• Svar på tråden När blir man "instagram-slampa" ??!
  • Meebo

När man postar typ bara, och ofta, bilder på sin bröstklyfta i utmanande tröja/linne och ansikte för att fiska likes från kåta personer.

Samma för twitter och allt annat där man kan posta bilder.

Lite svårt att förklara men när man tar en selfie typ uppifrån så att man tittar upp i kameran för att visa så mycket av bröstklyftan som möjligt.

• Studentpappa
    Meebo skrev 2017-06-04 13:47:33 följande:

När man postar typ bara, och ofta, bilder på sin bröstklyfta i utmanande tröja/linne och ansikte för att fiska likes från kåta personer.

Samma för twitter och allt annat där man kan posta bilder.

Lite svårt att förklara men när man tar en selfie typ uppifrån så att man tittar upp i kameran för att visa så mycket av bröstklyftan som möjligt.

Även känd som tjockis-selfien, döljer allt utom klyfta + ansikte i bilden. Då vet man att det gömmer sig en knubbsäl i kulisserna
    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
  • Meebo
    Studentpappa skrev 2017-06-04 17:07:36 följande:
    Även känd som tjockis-selfien, döljer allt utom klyfta + ansikte i bilden. Då vet man att det gömmer sig en knubbsäl i kulisserna smile2.gif
     Haha exakt så!
  • John22

När man känner behovet av att fråga sig själv och andra huruvida man är en Instagram-slampa

• Anonym (Undrar?)
    John22 skrev 2017-06-05 13:22:05 följande:

När man känner behovet av att fråga sig själv och andra huruvida man är en Instagram-slampa

Haha.. Jag har inte histagram men en tjej som jag ar smatt fortjust i verkar lagga upp bilder, taggar och kommenterar titt som tatt.. Darfor undrar jag om hon ar en histagram-slampa :P 
  • Anonym (Undrar?)
    Studentpappa skrev 2017-06-04 17:07:36 följande:
    Även känd som tjockis-selfien, döljer allt utom klyfta + ansikte i bilden. Då vet man att det gömmer sig en knubbsäl i kulisserna
    Det verkar vanligare pa dejting-sidor med aldre kvinnor tycker jag.. och det ser inte alls roligt ut att se pa.. nastan jobbigt. en 45 aring som forsoker jaga sin ungdom 
Svar på tråden När blir man "instagram-slampa" ??!