• Anonym (Anonym)

Hittade tejp med motiv i makens bil

Hej! Jag blev lite ställd för några dagar sen när jag råkade hitta en tejp med kuk-motiv på i makens bil i baksätet när jag skulle städa lite där. Frågade honom va det handlade om o han sa att han inte hade ingen annan vad det kom ifrån. O där slutade diskutionen men jag kan inte sluta tänka på det? Vad tror ni det handlar om? Otrohet? Nån som lagt där på skoj? Nån som vill sätta dit honom?

• Svar på tråden Hittade tejp med motiv i makens bil
  • Anonym (Haha)

Hade de varit en kondom förstår jag din reaktion, men tejp? Känner många med fjantiga saker som isbitar formade som kukar eller tuttar. Kan komma från en plojbutik som säljer massa skit och fjantsaker som att slå in ett paket med skämttejp. Skulle inte vara orolig.

• Glinda från Oz

Sätta dit honom för vad? Det är inte olagligt. Tejp känns ju inte riktigt som en sådan grej man använder då man är otrogen. Han kan ha köpt tejpen själv för att han ska skoja med någon och skäms, eller så tillhör tejpen någon annan och den har trillat ur väskan.

En gång glömde jag en sminkväska i en manlig kollegas bil, han var jättesnäll och skjutsade hem mig eftersom han skulle till en butik åt samma håll. Det hade aldrig hänt förut eftersom han bodde åt ett helt annat håll, i alla fall så sminkade jag nig i bilen och glömde väskan. Hans fru hittade den och anklagade honom för att ha varit otrogen. Det blev världens liv, så förstora inte upp något för ingenting.

• Anonym (Skojar du?)

Allvarligt?! Tejp för dig att tänka på otrohet? Gör din man en tjänst och skaffa en hobby!

• Anonym (Men omg)

Självklart har han knullar grannfrun. Tejp är ju ett typiskt bevis på det. Den har han använt att slå in dildon dom använder tillsammans.

• Anonym (Tant)

Brukar ni använda tejp med motiv i ert sexliv??? Eller varför tror du denna tejp kan betyda otrohet.....

• Anonym (tejp)

Var det vanlig tejp med klister på ena sidan eller var det bondage-tejp???

Det senare vore klart mer suspekt.

• micromat

Jag har hört att kuktejp är det största tecknet på otrohet. Inte sena kvällar, att man blir försenad ofta, smusslande med mobil och dator, doft av en annan kvinna, någon annans hår på sig, läppstiftsmärken på sig eller på kläderna utan kuktejp is the shit!!

Troligtvis har han köpt tejpen själv för att han tyckte den var kul eller så har han fått den utav någon i kompisgänget med lite halvtaskighumor eller så har han köpt den till dig i present men glömt bort att ge den eller så har den legat i bilen sen innan inköp och att ingen sett den förrän nu..

• Aikido

Det kanske var en tape och inte en tejp?

Alla har vi väl lite bögporr i garderoben som inte kommit ut?
  • Anonym (Åklagarn)

Han är nog förmodligen bög,

Svar på tråden Hittade tejp med motiv i makens bil