• Anonym (Anonym)

Vad tycker du om bbw?

Undrar vad ni tycker om BBW? Har kollat lite i intimabilder och har inte hittat speciellt mycket bvw.

Och om du inte gillar det så räcker de att du röstar. Vi behöver inga elaka kommentarer bara kärlek för dessa underbara kvinnor :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om bbw?
  • Uffeking
    LionQueen88 skrev 2017-06-08 12:15:11 följande:

Tänkte först att det bara skulle efterfrågas nakna eller bilder på kvinnor i underkläder, därför jag inte ville bidra med bilder först.

Oj. Vackert.
  • In trouble
    LionQueen88 skrev 2017-06-08 12:15:11 följande:

Tänkte först att det bara skulle efterfrågas nakna eller bilder på kvinnor i underkläder, därför jag inte ville bidra med bilder först.

Otroligt sexig mage.
  • Sorgmantel
    Aikido skrev 2017-06-05 23:44:12 följande:

Vad betyder BBW? Big Bad Wolf?

Spot on!

Jag är exakt det... Big Bad Wolf! :D
  • Uffeking
    Sorgmantel skrev 2017-06-13 10:21:10 följande:

Spot on!

Jag är exakt det... Big Bad Wolf! :D

Eller big black women
  • Sorgmantel
    Uffeking skrev 2017-06-13 11:09:21 följande:

Eller big black women

Haha... Nae... Så särskilt svart är jag inte. Snarare lätt solbrun.

Big Butt Woman kanske? ;D
  • Anonym (gärna)
    Sorgmantel skrev 2017-06-13 11:58:29 följande:

Billy Butt Woman?
  • Uffeking
    Sorgmantel skrev 2017-06-13 11:58:29 följande:

Googla!!!
  • Sorgmantel
    Uffeking skrev 2017-06-13 13:31:05 följande:

Googla!!!

Behövs inte att googla. BBW kan betyda ett otal saker (basket ball wifes, black bike weekend, big bisexuell woman, och säkert ett tjugotal till olika varianter) , men jag antar att ts menar Big Beautiful Women.
  • Anonym (snyggt)

Jag tycker det är sexigt, som den kvinnan som postat några rader upp. Men jag gillar inte kraftigt feta. Det är svårt för mig att säga exakt vart gränsen går (Hon som postat ligger en bra bit under den) när det går från snyggt till oattraktivt men den finns där:)

• Uffeking
    Sorgmantel skrev 2017-06-13 15:02:02 följande:

Behövs inte att googla. BBW kan betyda ett otal saker (basket ball wifes, black bike weekend, big bisexuell woman, och säkert ett tjugotal till olika varianter) , men jag antar att ts menar Big Beautiful Women.

Okej. Du har så rätt.
  • Sorgmantel
    Anonym (snyggt) skrev 2017-06-13 15:09:07 följande:

Jag tycker det är sexigt, som den kvinnan som postat några rader upp. Men jag gillar inte kraftigt feta. Det är svårt för mig att säga exakt vart gränsen går (Hon som postat ligger en bra bit under den) när det går från snyggt till oattraktivt men den finns där:)

Fast när man pratar om en bbw så menar man väl en ganska kraftigt överviktig kvinna? Tresiffrigt iallafall? Eller kanske har jag fel?

Hon på bilden ovan är enligt mig iallafall inte en bbw. Möjligen en lbbw (lightly big beautiful women).
  • LionQueen88
    Sorgmantel skrev 2017-06-13 17:16:07 följande:
    Fast när man pratar om en bbw så menar man väl en ganska kraftigt överviktig kvinna? Tresiffrigt iallafall? Eller kanske har jag fel?

Hon på bilden ovan är enligt mig iallafall inte en bbw. Möjligen en lbbw (lightly big beautiful women).
    Tycker det är svårt att avgöra vart gränsen för BBW går. Eftersom jag ändå är överviktig så tänkte jag att jag lägger upp bilderna. 
    Annars är jag Bit But Woman så någon form av BBW är jag i alla fall.
  • Skogspär

Gillar vad jag ser

LionQueen88 skrev 2017-06-07 16:49:46 följande:

Stämmer. Jag är överviktig men inte särskilt stor. 

En påklädd bild kan jag bjuda på, lättare än att förklara.

• Anonym (Yez)
    Skogspär skrev 2024-08-14 13:41:25 följande:

Gillar vad jag ser

Är nog många män som gillar lite kurviga kvinnor!
Svar på tråden Vad tycker du om bbw?