Kub och kön
Hej! Jag undrar om det finns någon som gjort ultraljud i samband med kub-testet och fått reda på könet samtidigt?
Hej! Jag undrar om det finns någon som gjort ultraljud i samband med kub-testet och fått reda på könet samtidigt?
Jag har gjort Kub-test med båda barnen och fick inte veta könet då. Jag är osäker men tror inte man se könet så tidigt.
Jag har gjort Kub-test med båda barnen och fick inte veta könet då. Jag är osäker men tror inte man se könet så tidigt.
Vad jag har läst mig till så ska man kunna se könet, om de är möjligt förstås, men sen vet jag inte om dom tittar de just när de är kub...
När jag gjorde kub ville hon absolut inte kolla, vi var nyfikna men hon ville inte. Bm talade om att det var för tidigt samt ville hon inte lägga ner tid på det. I andra länder brukar de säga med hjälp av 3d men jag har inte hört att man kan se kön så tidigt i Sverige om man inte gör NIPT-test då.
Be om att få köpa en pott bild o en profil bild så kan jag gissa ;)
Gissa gärna på min ??
Jag fick veta i samband och det stämde. Men sen är det väldigt svårt att se så pass tidigt då allt är så litet, och säkert beroende på hur duktig bm är på att se