• Anonym (Bi tjej)

stark saknad av en sexuell kontakt med en kvinna.

Jag är en Bi tjej, men jag lever ihop med en man jag älskar och vi har ett toppen sexliv.

Men, saknaden av en kvinna sexull kontakt varje grej med en kvinna den saknaden äter upp mig innefrån och jag vet inte vad jag ska göra. Min älskade man är anti mot ta in en kvinna extra för min skull så det kommer aldrig hända.

Ibland känns det som om jag vill träffa en kvinna ibland i smyg för släcka törsten, men då är man ju otrogen och det är ju helvetes fel.

Jag blir galen snart.

Nån mer bi tjej som känner samma?

• Svar på tråden stark saknad av en sexuell kontakt med en kvinna.
  • Anonym (Bi tjej)

Tack för ditt svart (bikvi­nna) att du gav mig en tanke att tänka om att kanske utforska min sexuella lägning innan man lever ihop med en man.

Det jobbiga är att jag älskar han så galet mycket bara :(

• Anonym (Bikille)
    Anonym (Bi tjej) skrev 2017-06-08 18:48:07 följande:

Men men, man får väll lida och leva med detta. Önskar ibland att man vore hetero.

Är bisexuell kille. Känner exakt som du. Kunde ha skrivit denna tråd själv, känner igen mig så väl. Har lidit av det så länge (är 35 år nu), men har barn o en jättefin relation, som jag inte vill förstöra.

Jag önskar varje dag att jag vore hetero.
  • Anonym (Bi tjej)

Ja man vill ju inte förstöra det man har, men man kan heller inte rå för sina sexulla läggning att man har den där eviga saknaden att få känna,röra,ha intim sex med samma könet som man oxå tänder på.

Jag personligen av en konstig anledning tänder och går igång mer på kvinnor en män, men samtidigt som jag är sexuellt attraherad av män oxå men kanske inte lika starkt som för kvinnor.

Jag brukar ha drömmar om att jag lever ihop med vacker kvinna som jag gift med i ett hus och har adopterat en liten tjej från utlandet och är lycklig familj. Men det finns bara i mina drömmar.

Men samtidigt så älskar jag min Man så mycket oxå och de vi har är oxå bra.

• Anonym (bikvinna)

Vad som slår mig när jag läser denna tråd är att bisexuella människor på många sätt lider av att inte få ha sex med det egna könet. Att deras längtan i första hand handlar om just det sexuella precis som många människor med udda fetischer och BDSM läggning. De kan gå in i vanlijrelationer men blir aldrig kvitt suget och behovet av t ex bli dominerade eller undergivna.

Även som heterosexuell eller gay eller bi kan man ju längta efter variation och ny människa för att de känslomässiga behoven och lusten inte tillfredsställs. men som just bisexuell kan de lika gärna bli med ett helt annat kön som i mitt fall.
    Men det förstnämda lidandet är en helt annan slags längtan som handlar mer om identifikation på ett djupare plan ungefär som mäniskor som vet att de är i fel biologiska kropp. Något som alltså inte kan stillas bara genom byta av kärlekspartner varför detta bör utforskas och inte förträngas. Det är ju inte själva partners det är fel på och har inget med bristande kärlek att göra som  i heterofallet varav sorgen. Men i mitt fall var det helt nödvändigt för min personliga utveckling  och lycka,

• Anonym (Bi tjej)

Jo så är det nog helt klart :)

• Anonym (Agaton Sax)

Har du diskuterat detta med din man ?

Jag själv är gift och hetro men min fru är dock bi-sexuell och har varit öppen med det under hela vårt förhållande. Skulle hon komma och säga att hon saknade sex med en annan kvinna och det var nödvändigt för henne att få det så skulle jag inte stå i vägen för henne då det är något som jag absolut inte kan ge henne själv. 

Det jag hade krävt var helt öppna kort och inget smygande, dvs jag skulle vilja veta var och när och med vem.

• Anonym (Bi tjej)

Men vet inte vad jag ska göra i mitt fall när saknaden gör att det äter upp mig innefrån

• Anonym (Dutten93)

Jag är en tjej på 23 år i göteborg... vill så sjukt gärna testa med en tjej, är de nån överhuvudtaget som bara vill testa?

• Anonym (Dutten93)
    Anonym (Bi tjej) skrev 2017-06-08 14:46:47 följande:

Jag är en Bi tjej, men jag lever ihop med en man jag älskar och vi har ett toppen sexliv.

Men, saknaden av en kvinna sexull kontakt varje grej med en kvinna den saknaden äter upp mig innefrån och jag vet inte vad jag ska göra. Min älskade man är anti mot ta in en kvinna extra för min skull så det kommer aldrig hända.

Ibland känns det som om jag vill träffa en kvinna ibland i smyg för släcka törsten, men då är man ju otrogen och det är ju helvetes fel.

Jag blir galen snart.

Nån mer bi tjej som känner samma?

Jag känner faktiskt exakt samma, man tänker på de hela tiden, bara de att jag aldrig testat de :/
  • Anonym (Bi tjej)

Tjej sex är bättre en med en manlig tycker jag.

• Bi sedan 15 åring

Jag känner också samma!!

Jag är (bara) 29 år och har en man. Har alltid varit bi och också haft kvinnligt förhållande en kort period i mitt liv. Har inte tänkt så mycket på det innan men har nu kommit på mig själv att det är just sex med en tjej som jag saknar..

Vi har jättedåligt sex (ca 1 ggr i MÅNADEN) och jag tror att det kanske beror på att jag vill något annat..

Jag vet att detta är absurt men....är det någon i denna tråd som faktiskt vill gå "all-in" (alltså kanske med mig...)

Ska aldrig ta upp det igen om det är för mycket nej...

• Anonym (Bikille)
    Bi sedan 15 åring skrev 2017-06-13 22:17:03 följande:

Jag känner också samma!!

Jag är (bara) 29 år och har en man. Har alltid varit bi och också haft kvinnligt förhållande en kort period i mitt liv. Har inte tänkt så mycket på det innan men har nu kommit på mig själv att det är just sex med en tjej som jag saknar..

Vi har jättedåligt sex (ca 1 ggr i MÅNADEN) och jag tror att det kanske beror på att jag vill något annat..

Jag vet att detta är absurt men....är det någon i denna tråd som faktiskt vill gå "all-in" (alltså kanske med mig...)

Ska aldrig ta upp det igen om det är för mycket nej...

Tror det är lättare att gå napp om du skriver vart du bor :)

Det här är ju egentligen inte ens kontaktforum. Bc eller qrusier är väl enklaste sätten att finna nån av samma kön för sex, finns säkert appar för tjejer som söker tjejer också.

Hoppas du inte gör det bakom ryggen på din man.
Svar på tråden stark saknad av en sexuell kontakt med en kvinna.