• lillelili

någon som har ett svar till detta?..

Hejsan, jag har tidigare haft falska symtomer då jag trott att jag var gravid fast det var jag inte.. Nu har jag haft min mens för ungefär 3 veckor sedan och har inte haft sammlag igen efter att min mens var slut. Däremot hade jag samlag någon dag innan jag fick mensen, men nu har jag fått tillbaka de där symtomerna som kan tyda på att man är gravid. Jag har stickningar i magen och de gör så ont att de ibland känns jobbigt att gå.. jag mår illa väldigt ofta har spytt några gånger och kan äta nästan hela tiden.. vad tycker ni borde jag kanske testa mig? Eller är det ens möjligt att vara gravid fast att jag redan har haft min mens och inte haft något samlag efteråt? :|

• Svar på tråden någon som har ett svar till detta?..
  • lillelili

Funderat på att göra det men tänkte på att det kanske är lite för tidigt..

• Anonym (Nja)

Sannolikheten för det är nog extremt liten....

• lillelili

Ja jag tänkte också det. Men ville fråga någon ändå för att vara säker för jag har hört talas om många som varit med om något sådant.

• 8295

Kanske ägglossning?

Jag får stickningar i mage och bröst, illamående och ont i huvudet när jag har ägglossning. Känner av den tydligt och har gjort de senaste åren.

Annars kanske din kropp producerar detta då du verkar ha tankarna på graviditet.

• lillelili

Har faktiskt inte haft någon tanke på graviditet, men helt konstigt bara att man har de typiska symtomerna som man vanligtvis har när man blir gravid. Men aja kan väl även bara va ägglossningar som du sa :)

Svar på tråden någon som har ett svar till detta?..