• Anonym (McMuffin)

Vad kostar frukost på McDonalds?

I ett svagt ögonblick gick jag med på att äta frukost på McDonalds med en kompis imorgon. Jag kunde inte med att säga att jag inte har råd till sådana utsvävningar just nu. Jag tänkte planera genom att kolla på hemsidan hur jag skulle få som mest att äta för minst pengar.

Jag får fram att de har lilla, mellan och stora frukostmenyn men hittar inga priser? Är det jag som bara inte hittar det eller står det inte där?

Om någon vänlig själ vet vad de olika menyerna kostar så vore jag tacksam för hjälp. Billigast att ta lilla menyn såklart men jag tänker att om jag kanske tar stora så kan jag hoppa lunchen sen om det skulle löna sig ekonomiskt.

Och jag vill inte ha rådet att säga till kompisen som det är, tack.

• Svar på tråden Vad kostar frukost på McDonalds?
  • Anonym (Bautabögen)
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2017-06-10 14:30:04 följande:

Hur fan kan man va så fattig ...

Inga problem alls! DET GÅR ATT ORDNA.
  • Anonym (nn)
    Anonym (G) skrev 2017-06-10 15:13:08 följande:
    Elakt :( säger mycket om hur du är som människa
    Fast det är faktiskt en rätt rimlig fråga.
  • Anonym (G)
    Anonym (nn) skrev 2017-06-10 15:33:30 följande:

Nej det är det inte. Det har inte med Ts fråga att göra alls
  • Anonym (kjhgf)
    Anonym (Bautabögen) skrev 2017-06-10 15:20:46 följande:

Kolla upp hur dags dom serverar frukost också. Jag kommit försent ibland. Tror att du inte kan få frukost efter kl 10, möjligen 9.30.
    Detta har förvånat mig lite, för vem trycker ett helt meal med burgare och pommes kl 10 på morgonen?

Byggarbetare tex De kan ha sin lunch redan då beroende på när de börjar och när de har sin frukost.
  • Anonym (Bautabögen)
    Anonym (kjhgf) skrev 2017-06-10 15:50:13 följande:
    Byggarbetare tex De kan ha sin lunch redan då beroende på när de börjar och när de har sin frukost.
    Jo, det är klart. Men eftersom världen kretsar främst kring mig så vill jag bara att alla ska veta att jag äter frukost ungefär kl 10. :(

Jag har stått i kö bakom en snubbe som beställt frukost. När det var min tur så hade klockan blivit tio, så jag och mina barn fick där därifrån utan. Blev kackerlackelack.
  • Anonym (G)
    Anonym (Bautabögen) skrev 2017-06-10 15:54:50 följande:

Jo, det är klart. Men eftersom världen kretsar främst kring mig så vill jag bara att alla ska veta att jag äter frukost ungefär kl 10. :(

Jag har stått i kö bakom en snubbe som beställt frukost. När det var min tur så hade klockan blivit tio, så jag och mina barn fick där därifrån utan. Blev kackerlackelack.

Förstår det! Har varit med om liknande men då var de schyssta och lät oss äta frukost :)
  • Anonym (McMuffin)
    Butterfly80 skrev 2017-06-10 15:05:10 följande:

Vad blev det?

Det blev stora menyn för 59 kr. Macka med ost och kalkon, en toast och så bytte jag kaffet mot en smoothie. Blev 56 kr. Som hittat och väldigt mättande. Toasten där är bara för god
    Anonym (nn) skrev 2017-06-10 15:33:30 följande:
    Nej, faktiskt inte eftersom det inte var ämnet min TS handlade om. En sådan fråga blir då bara ett sätt att "snärta till". Det är liksom inte avsett att hjälpa, eller hur?
  • Anonym (G)
    Anonym (McMuffin) skrev 2017-06-10 17:19:41 följande:

Det blev stora menyn för 59 kr. Macka med ost och kalkon, en toast och så bytte jag kaffet mot en smoothie. Blev 56 kr. Som hittat och väldigt mättande. Toasten där är bara för god Nej, faktiskt inte eftersom det inte var ämnet min TS handlade om. En sådan fråga blir då bara ett sätt att "snärta till". Det är liksom inte avsett att hjälpa, eller hur?

Lät gott :) håller med om att toasten är god!
  • Butterfly80
    Anonym (McMuffin) skrev 2017-06-10 17:19:41 följande:
    Det blev stora menyn för 59 kr. Macka med ost och kalkon, en toast och så bytte jag kaffet mot en smoothie. Blev 56 kr. Som hittat och väldigt mättande. Toasten där är bara för god smile1.gif

Låter smaskigt! Skönt att du blev nöjd.
  • LillaJag06
    Familjelivsredaktionen skrev 2020-11-04 14:36:38 följande:

Hej alla! Att hitta priser på McDonald's kan vara lite klurigt. Här finns en artikel där ni kan läsa om mysteriet med priserna på McDonald's frukostar!

3 år senare...
  • neverpreggo
    LillaJag06 skrev 2020-11-04 17:00:31 följande:
    3 år senare...

Med inga svar på prisernaTungan ute Att priserna kan variera samt vad som serveras är ju inget nyhet. Allt finns på Mcdonalds hemsida.

Antar att det är någon länktrafiktrick. Trist.

Svar på tråden Vad kostar frukost på McDonalds?