• CinnamonGirl

Titta på HBO och Netflix offline?

Ja, kan man göra det? Jag läste att man ska kunna göra det på HBO, men fattar inte hur... sen kan man markera filmer och avsnitt och lägga dem i "min lista", men var hittar jag den sen?

Hälsningar
    Den otekniska

Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...
  • Svar på tråden Titta på HBO och Netflix offline?
  • volvo142

Ja det kan man men måste ju betala varje månad ha internet uppkoppling mend det antar jag att du har? hur du hittar favoriter är lite olika på olika stream tjänster.. Mitt tips är att du ber nån som du känner att visa en gång. Allt blir svårt att förklara med text när det gäller sånthär! :)

• Carambolan

Om du går in på en film eller serie i Netflixappen så finns det en pil som pekar neråt. Där trycker du för att ladda ner. Det finns däremot inte på alla! Men kolla på till exempel House of Cards, där går det. Symbolen finns bredvid varje avsnitt.

Hbo har inget offlineläge tror jag.

• CinnamonGirl
    volvo142 skrev 2017-06-09 22:40:49 följande:

Ja det kan man men måste ju betala varje månad ha internet uppkoppling mend det antar jag att du har? hur du hittar favoriter är lite olika på olika stream tjänster.. Mitt tips är att du ber nån som du känner att visa en gång. Allt blir svårt att förklara med text när det gäller sånthär! :)

Jag har internet, men ska ta med datorn på resa och då har jag bara internet genom mobilen, och 2MB kommer man inte långt med...
  • CinnamonGirl
    Carambolan skrev 2017-06-09 22:50:51 följande:

Om du går in på en film eller serie i Netflixappen så finns det en pil som pekar neråt. Där trycker du för att ladda ner. Det finns däremot inte på alla! Men kolla på till exempel House of Cards, där går det. Symbolen finns bredvid varje avsnitt.

Hbo har inget offlineläge tror jag.

Jag trodde HBO hade det... har precis börjat prova dem. Netflix har inte haft det förr, är det nåt nytt?
  • volvo142
    CinnamonGirl skrev 2017-06-10 00:14:39 följande:
    Jag har internet, men ska ta med datorn på resa och då har jag bara internet genom mobilen, och 2MB kommer man inte långt med... smile5.gif
    haha förlåt missuppfattade frågan trodde du undrade hur man kollade på serier kul med nån med översyn haha :)
  • Carambolan
    CinnamonGirl skrev 2017-06-10 00:16:02 följande:

Jag trodde HBO hade det... har precis börjat prova dem. Netflix har inte haft det förr, är det nåt nytt?

Ja, det är ganska nytt på Netflix!
Svar på tråden Titta på HBO och Netflix offline?