Lyckat av skola och socialtjänst.
Finns det ingen som har sunt bondförnuft och lite smutta känsla hos myndigheter.
Eftersom ingen berättat/funnits/lyssnat för varken mig eller min fru, överkörda
för ingenting, bara lögner.
Och det är nog ingen idé att fråga om tips eller råd! Eller vad kommer allt sluta med? Kanske kan bli en bra bok när allt är klart?
Början på 2016
Snabb historia, två människor möts, kärlek vid första ögonkastet, en svensk och en osvensk, som hade tre barn sedan tidigare med en osvensk, 5, 6, 7 år. Och hon eller jag skulle inte ha någon ny relation, men det sa bara "klick" som det brukar heta.
Och vi försökte ta det lugnt i början för barnens skull, men efter jag träffat barnen som "kompis" på neutral mark, sen så gick det undan, för dom ville träffa mig hela tiden, dom gillade mig från första stund och jag dom.
Skolan gör en anmälan till socialtjänsten (nov 2016), visst det är okej, men lite överdrivet och anmäla någon som smörjt in sin mage, pga psoriasis, för allt enligt pojken kretsar sig runt magen, även när en lärare försökte få med en kroppsdel, så säger fortfarande pojken magen, att det kom kladd därifrån. Och jag hade byxor, och t-shirt, för ungarna tycker om mig, så dom brukar springa och möta mig, oavsett jag kommer hem, eller ut ifrån duschen. Och retar mig ibland för min kulmage.
Fast vi trodde först, för äldsta pojkens byxa åkt ner lite, när vi busade allihopa, så frugan försökte förklara för barnens far, att det inte fanns något som har hänt, att ett missförstånd, för ungarna är hennes allt, och även hunnit blivit mina. Men sen rasar alltihop, han lämnar inte tillbaka ungarna efter en helg, hon får inte prata med dom på en hel månad, frugan försöker med socialen, men dom ger honom all rätt, för han försvarar dom, tyvärr så är det inte så, han vill förgöra min fru med sin svartsjuka, (barnen som vapen) för att hon träffat någon som hon var lycklig med, även barnen. Även fast han har ny fru och ett barn som är lika gammalt som deras yngsta, även dokumenterat hotat henne tidigare.
Alla papper som kommer hem, så säger min fru, det här inte barnen som sagt, det är från pappan. Men när polisen lade ner förundersökningen, i januari, då var det dags för minsta barnets tur att blivit "ofredad" några dagar efter nedläggning av förundersökningen skett, för pappan tyckte att hon verkade utsatt. Eller rättare sagt tyckte han väl det blev jobbigt, det han har försökt måla upp i domstol/myndigheter/socialtjänst.
Som ena pojken sagt, att jag skulle tvingat honom dra ner byxorna hundra gånger, då var jag tvungen att skratta.
Sen när hon fick barnen en helg, första dom säger att dom vill åka hem, frågar efter mig, det har dom gjort hela tiden, så fort dom träffat mamman, och eftersom ingen har förklarat för min fru, varken bu eller bä, socialtjänsten, tingsrätt, hon känner som alla är mot henne och mig. Och barnen ville inte tillbaka till pappan, så hon "rymde", visst kanske dumt, men när alla verkar bara lyssna på pappan lögner, och allt ovett/hot och svartmålande av min fru och mig. Så man kan säga att dom är fångar i sina egna liv.
Eftersom dom är tvungna att säga allt för att passa myndigheternas agenda, i hopp och tro att dom blivit ofredade.
Så nu är dom tvungna att återgå till pappan, så han kan styra dom med "järnhand" att dom ska säga att
dom inte vill hem till mamma/mig, han hade till och med en "bodyguard" till skolan, allt för att inte
skulle få prata med sina barn. Som han påstod till myndigheter, att han är rädd att hon ska påverka barnen.
(Men nog mest rädd att sanningen kommer fram)
Jag har till och med erbjudit att dom kunde bura in mig, flytta mig åt sidan, bara mamman kunde få hem sina älskade barn, men enhetschefen ljög i tingsrätten att jag skulle inte flytta på mig.
Men kärleken ska dom inte lyckas förgöra!