• harrsara

Bim 25 juni ???? Kom med era symptom????????????

Hej!

Jag och min sambo planerar barn och jag tog ut min lstav 22 april!

Denna månaden är de sjukt mycket grav tecken. Den 7 juni hade jag ägglossningsvärk som kändes ganska mycket så är rätt säker på äl. Sen den 11 juni hade jag så ont i samma äggstock som vid äl och det gjorde så ont så jag grät i sängen i ungefär 5-6 timmar. För några dagar sen stack o högg det i min lilla fiffi, kändes som någon drog i den. Höll i sig Max 1 min! Nu några dagar har jag haft ont i ryggen, trött och mensvärk. Tror ni de kan va bebis? Kom med era symptom ????????

• Svar på tråden Bim 25 juni ???? Kom med era symptom????????????
  • Jodyanna

Köp ett test?

De finns otroligt mycket symtom på graviditet med också som är liknande med mycket annat.

Så de är nog de säkraste svaret. Är de negativt behöver du inte ens fundera.

Ingen hör kan se in i din livmoder och se om du är gravid .

• Anonym (Manvetaldrig)

Ja, kan väl inte säga att det är planerat det här men misstänker att något är på g då jag har som en molande värk nertill i magen efter ÄL (som gör mer ont).

Har bm 26 juni.

• harrsara

Absolut jodyann, men som du läser i rubriken har jag beräknad mens 25 juni :)

• harrsara
    Jodyanna skrev 2017-06-16 22:26:47 följande:

Köp ett test?

De finns otroligt mycket symtom på graviditet med också som är liknande med mycket annat.

Så de är nog de säkraste svaret. Är de negativt behöver du inte ens fundera.

Ingen hör kan se in i din livmoder och se om du är gravid .

Absolut, men som du ser är jag beräknad bim om 9 dagar :)
Svar på tråden Bim 25 juni ???? Kom med era symptom????????????