• Esaret

Symptom som försvann med barn kom tillbaka, hur gick det sen?

Hej jag är i v.6 ungefär, mina symptom försvann nästan 100% men nu på kvällen har brösten börjat ömma mera igen... till saken hör också att jag har haft mini blödningar i form av blod blandade flytningar. Jag har ett bokat VUL om 4 dagar men undrar om det är någon som känner igen sig... hur gick det för er? Missfall/fördröjt missfall eller levande bebis???

BF februari 2018
  • Svar på tråden Symptom som försvann med barn kom tillbaka, hur gick det sen?
  • Esaret

Rubriken blev fel, autokorrelation... Det ska stå: symptom som försvann men som kom tillbaka, hur gick det sen?

• Snuttis2

Varit gravid tre gånger , mina grav symtom har sällan varit särskilt starka o tydliga så tidigt som i v 6 utan kommit mer framåt v 7-8!

Men har haft ett missfall v 5-6 där jag nog knappt hann få symtom förutom annorlunda mensblödning vid bim , positivt test o sedan missfall någon vecka senare.

Det skötte kroppen av sig själv som den ska.

Graviditet 2 fick + några dagar efter bim, symtom runt v 6 som tilltog v 7 men sedan möjligtvis lätt tonade ut någon vecka senare även om de kvarstod!

Blev ett MA som konstaterades i v 11 på ultraljudskontroll

o fostret hade nog dött runt v 8-9!

Gravid igen där symtomen varit starkare rakt igenom även att de varierat genom olika faser av graviditeten . Är nu i v 35 : )

• Snorhyveln
    Esaret skrev 2017-06-22 23:18:34 följande:

Hej jag är i v.6 ungefär, mina symptom försvann nästan 100% men nu på kvällen har brösten börjat ömma mera igen... till saken hör också att jag har haft mini blödningar i form av blod blandade flytningar. Jag har ett bokat VUL om 4 dagar men undrar om det är någon som känner igen sig... hur gick det för er? Missfall/fördröjt missfall eller levande bebis???

Hur gick det för dig?
Svar på tråden Symptom som försvann med barn kom tillbaka, hur gick det sen?