Atja skrev 2017-09-06 08:06:45 följande:
Åh. Vad mysigt med en liten :) Alltså mitt bebissug börjar gå mig upp över öronen.. ser bebisar och gravida tjejer exkat överallt :0
Hur går det för dig ? Kom mensen?
Min cykel är också helt annorlunda fröe minsta lilla förändring. Så himla jobbigt. Så hade jag inte tagit mina ÄL tester hade jag aldrig kunnat förutspå min ÄL. Denna gång kom den 10 dagar efter första mensdagen(tror jag Endel stickor ger fortfarande utslag).. dvs. Mensen hann knappt försvinna så hade jag ÄL. Skitjobbigt då det kom så plötsligt så jag och sambon inte alls var beredda.:/
Hehe ja han är i en rolig ålder :) mysigt nu när man kan kommunicera med varandra med ord och meningar.
Åhja, förstår dig när du säger att du ser gravidmagar och bebisar överallt! Jag såg barnvagnar och magar överallt, haha. Man lägger liksom märke till dem mer när man tänker på bebisar osv.
Ja, min mens kom igårmorse :) trodde det skulle ta längre tid. Hade glömt hur dryg en mensvärk kan vara :p så nu ska jag bara se om vi kan pricka in äl. Gör vi det nu i sep så blir jag gravid samma månad som jag blev med min första o de vore ju lite roligt haha.
När ska man börja med äl tester då typ? När mensen slutat? Kan ingenting om det där...