• Jonte71

Tinder, hur fungerar det eller fungerar det inte?

Jag har läst i många trådar att Tinder kommer upp som förslag. Blir nyfiken på appen som tydligen många gillar men fungerar inte den ungefär lika bra som alla andra digitala kontaktvägar, typ att kvinnor blir neddränkta av kontakter och män får inga.

Ni som nyttjar appen är ni singlar eller har ni partners? Om ni är upptagna är det inte stor risk för att era respektive ser er i Tinder?

Vad är er erfarenhet? 

• Svar på tråden Tinder, hur fungerar det eller fungerar det inte?
  • mammaåten

Nej man blir inte överhopad av kontakter, om man inte vill. 
    Fördelen är ju att man bara kan skriva om båda har gillat varandra. Alltså är man ju intresserad av att prata med alla som faktiskt kan skriva :)

• Jonte71
    mammaåten skrev 2017-06-25 20:56:46 följande:

Nej man blir inte överhopad av kontakter, om man inte vill. 
    Fördelen är ju att man bara kan skriva om båda har gillat varandra. Alltså är man ju intresserad av att prata med alla som faktiskt kan skriva :)

Låter som om det är smidigt för er kvinnor i så fall. Om du gillat någon på Tinder, brukar han redan gillat dig innan? Typ brukar män klickat gilla på alla tjejer?
  • Anonym (Framtiden är här)

Alltså man bläddrar ju reda på en tjej man gillar, sen swipar man höger, sen kommer hon hem till en och tar av sig alla kläderna och säger gör vad du vill med mig.

• RK man

Jag använder Tinder för att träffa kvinnor att ha sex med.
    Fungerar bra för 50+ då de kvinnorna har skön självdistans.

• aeg

Jag skall följa er diskussion med spänning. :)

6 månader har gått sedan seperation.

Jag är "hel" idag.

Tinder lter soft. Jag har inte bråttom

Kör hårt  tråden! 

• Trevlig man

Tinder e en sjyst app för o ligga...många kåta frigjorda kvinnor där

• Anonym (Tinderkärlek)

Jag använde tinder under två år, tycker det är en bra app. Jag använde den både för att hitta ligg och dejta seriöst. Tycker det är mer normalt folk där än på andra sidor, fördel att vem som helst inte kan skriva till en så man slipper många knäppskallar!

De flesta är ute efter att ligga

Träffade min nuvarande sambo där så visst går det hitta seriöst där med :)

Är kvinna under 30 om det spelar någon roll :)

• Anonym (Tinderkärlek)

Oj, såg nu att tråden ligger under otrohet.

Jag har inte använt appen för att vara otrogen. Enbart dejtat singlar.

• Tobythegunn
    Jonte71 skrev 2017-06-25 20:54:56 följande:

Jag har läst i många trådar att Tinder kommer upp som förslag. Blir nyfiken på appen som tydligen många gillar men fungerar inte den ungefär lika bra som alla andra digitala kontaktvägar, typ att kvinnor blir neddränkta av kontakter och män får inga.

Ni som nyttjar appen är ni singlar eller har ni partners? Om ni är upptagna är det inte stor risk för att era respektive ser er i Tinder?

Vad är er erfarenhet? 

Haha! Jag haft haft Tinder installerad i flera år! ALDRIG fått ett enda meddelande! Ser man inte ut som en supermodell så tror jag att som man så blir det svårt. Det är en väldigt ytlig app, och mest till för engångsligg. Men ser du bra ut, så tror jag att du har större chanser!
  • Anonym (Qwerty)
    Anonym (Tinderkärlek) skrev 2017-10-29 12:34:32 följande:

Oj, såg nu att tråden ligger under otrohet.

Jag har inte använt appen för att vara otrogen. Enbart dejtat singlar.

Vad du vet om i alla fall
Svar på tråden Tinder, hur fungerar det eller fungerar det inte?