Skilsmässa eller ej...
Hej, jag och min sambo har varit tillsammans i över två år, en dotter på fyra månader..
allt var hur bra som helst i början, men på senare tid började han förändras, han bestämde dels vad jag skulle äta så som att utesluta all socker, gluten och ALLT skulle vara ekologiskt. Jag är inte van vid att någon ska bestämma över mig på det sättet, speciellt inte vad jag ska ha i mej. Men när jsg då ifrågasätter honom varför han gör som han gör mot mig så säger han: ska du väga 200 kg? Jag har alltid skit mat och vägt 55 (175 lång) och tränat för fullt och mått hur bra som helst. Men enligt honom kan inte ens det jag säger stämma. Vi har bråkat många gånger efter min förlossning då han ville jag skulle städa hela lägenheten på 58 kvadrat en tvåa(?) från grunden. Och jag är väldigt ren av mig jag plockar alltid undan efter och dammsuger osv. Men han har alltid något att klaga på, jag kan ha städat hela hemmet men han ska gå in på djupet och granska vad exakt det är jag gjort. Men aldirg nöjd. Han vill hitta problem. Det känns mer som han inte vill vara med mig oh vill hitta en ursäkt för att få slut på vår relation. Han vägrar även mig att besöka mina föräldrar och familj i mer än 4 h... jag vet inte bad som gått snett mår allmänt psykiskt dåligt... jag orkar inte mer.. tycker enbart synd om min dotter dom jag älskar så det gör ont... vill bara försvinna och inte existera i någons värld. Vad har jag gjort som förtjänat detta undrar jag?... Mvh hopplös tjej på 22 år