• Tihi

Vilken är den sämsta telefon du någonsin haft?

Vilken telefon har du varit mest missnöjd med när det gäller smartphones?

Den telefon jag har tyckt om allra minst är iPhone 7.

• Svar på tråden Vilken är den sämsta telefon du någonsin haft?
  • volvo142

mhm alla mobiler med namn "LITE" på slutet. Iphone är inget att hänga i granen enligt mig heller.

• Tihi
    volvo142 skrev 2017-06-26 20:43:32 följande:
    mhm alla mobiler med namn "LITE" på slutet. Iphone är inget att hänga i granen enligt mig heller.
    Vilka telefoner är det som heter Lite på slutet? Varför ogillar du iPhone?
  • volvo142
    Tihi skrev 2017-06-26 20:59:13 följande:
    Vilka telefoner är det som heter Lite på slutet? Varför ogillar du iPhone?
    Typ samsung s5 lite, huawei lite, osv. Det är som ett tecken på att man köper skräp enligt mig.
    Iphone ogillar jag för att dom har ganska dålig processor ram minne kamera osv. Skulle man lägga samma summa på ett annat märke får man en mycket bättre mobil rent programvaromässigt så att säga. Sen är man så inlåst med Iphone. Man kan inte ens lagra lite egna låtar på mobilen eller sätta upp sin egna alarmlåt utan att det blir ett jävla krågel och sen tål dom inget fysiskt. skärmen spricker av minsta lilla..
  • Tihi
    volvo142 skrev 2017-06-26 21:05:15 följande:
    Typ samsung s5 lite, huawei lite, osv. Det är som ett tecken på att man köper skräp enligt mig.
    Iphone ogillar jag för att dom har ganska dålig processor ram minne kamera osv. Skulle man lägga samma summa på ett annat märke får man en mycket bättre mobil rent programvaromässigt så att säga. Sen är man så inlåst med Iphone. Man kan inte ens lagra lite egna låtar på mobilen eller sätta upp sin egna alarmlåt utan att det blir ett jävla krågel och sen tål dom inget fysiskt. skärmen spricker av minsta lilla..
    Det där att man inte kan använda egna inspelade ljud på iPhone stör mig också faktiskt.
  • Grande Rock

Är frestad att säga Nokia Ringo som var den första mobiltelefonen i min ägo då den saknade allt utom ringfunktion.
    Men jag tyckte nog ännu sämre om en Siemens A55 jag hade ett tag under studenttiden. Jag kom aldrig överens med menysystemet på den och den förpassades därför till återvinningen så fort jag fick min första löning efter examen.

Att tro är att inte veta
  • Tihi
    Grande Rock skrev 2017-06-26 23:17:03 följande:
    Är frestad att säga Nokia Ringo som var den första mobiltelefonen i min ägo då den saknade allt utom ringfunktion.
    Men jag tyckte nog ännu sämre om en Siemens A55 jag hade ett tag under studenttiden. Jag kom aldrig överens med menysystemet på den och den förpassades därför till återvinningen så fort jag fick min första löning efter examen.
    Siemens var Kräks så jag håller med dig där.
  • Tihi
    Mandelskorpan skrev 2017-06-28 21:14:13 följande:
    Sony Experia tror jag den hette. Fick totalt frispel på den och jag lämnade faktiskt tillbaks den.
    Var det för länge sen eller nyligen? Jag hade en Xperia Arc S runt 2013 som jag nästan kastade i sjön. Trots att den knappt användes så krånglade den oavbrutet.
  • Mandelskorpan
    Tihi skrev 2017-06-28 23:36:07 följande:

Var det för länge sen eller nyligen? Jag hade en Xperia Arc S runt 2013 som jag nästan kastade i sjön. Trots att den knappt användes så krånglade den oavbrutet.

Nja det är ett tag sen....... 2011, 2012 kanske. Pekskärmen var helt värdelös. Hur noga man än tryckte blev det fel. Fick sen en iPhone 4 som funkade utmärkt.
  • Tihi
    Mandelskorpan skrev 2017-06-29 16:54:40 följande:
    Nja det är ett tag sen....... 2011, 2012 kanske. Pekskärmen var helt värdelös. Hur noga man än tryckte blev det fel. Fick sen en iPhone 4 som funkade utmärkt.
    Precis så var min Xperia också medans iPhonen vid samma tidpunkt funkade perfekt.
  • Anghammarad

Någon Samsung med Androidoperativ. Var väl egentligen inget större fel på telefonen i sig men Android suger ju verkligen valpung.

Svar på tråden Vilken är den sämsta telefon du någonsin haft?