Elak pojkvän?
Jag visste ej riktigt vart jag skulle lägga detta men ja. Jag och min kille har varit tillsammans i snart 7 månader. Från allra första början så började han berätta om alla tjejer han legat med osv. I början brydde jag mig ej för jag var ej intresserad av han. Men sedan när jag blev intresserad sa jag till honom att det var jobbigt och han slutade. Men nu när jag är kär så kan jag ej glömma alla han legat med osv för dom följer han på sociala media och han har nakenbilder kvar på sitt ex på sin dator. Ibland skriver dom till honom och han vill ej säga att han e i ett förhållande. När jag tänker på honom så tänker jag i princip på alla tjejer oxå. Det är så jobbigt och han förstår ej han tycker att jag är töntig. När vi bråkar och jag är ledsen så skrattar han, han skrattar när jag gör illa mej oxå. Han säger till mig att jag ej får prata med killar eller något vilket jag accepterar för jag vill ej att han ska prata med tjejer, men han gör sakerna han säger till mig att jag inte får göra. Exempel ville han ej att jag skulle ha ex på min Facebook och jag tog bort alla men han har kvar vissa nu och säger att dom ej räknas för dom e bra vänner även fast dom legat osv. Han lyssnar aldrig på mig när jag vill prata, han säger bara att jag är yngre och jag ej har nått att säga till om. Han anser att jag försöker bestämma över honom även fast jag bara säger saker som e jobbiga för mej. Han förstår inte att jag ej litar på honom fast han pratade med ca 5 tjejer i början av vårt förhållande, han säger bara att de va början och jag måste gå vidare. Grejen är att han ljuger om dom, han sa aldrig själv att han pratat med dom utan jag hittade de själv. För några dagar sedan hittade jag även en utav tjejernas nummer under ett killnamn. Han sa att de va från längesen. Han lät en tjej sova över hos honom i början även fast dom legat me varandra och dom typ sov utan kläder. Han sa också att han ej bryr sej om jag skulle lämna honom men han brydde sej när hans ex lämnade honom.
Jag har aldrig haft ett förhållande så jag vet inte om detta e okey eller inte. Folk jag frågar säger att det är jag som är dum i huvudet. Borde jag vara med honom eller inte? Det känns så jobbigt att lämna honom, jag mår sämre utav att vi gör slut än han.