• Anonym (Misstänksam)

Misstänksam...

Nu kanske jag är lite fördomsfull, men jag hittade ett kvitto från ett thaimassage-ställe här hemma igår (sambon hade nog rensat jackfickan). Vet att det är mycket snack om att en hel del sånna ställen erbjuder "extra" och jag kan inte riktigt släppa den där känslan i kroppen att någonting inte stämmer.

Sambon har aldrig besökt sånna ställen förr (vad jag vet) och han har inte nämt för mig att han varit där. Vi brukar prata om det mesta. Vet att han åkte till jobbet som vanligt den där dagen.

Känner mig såklart barnslig som misstänker något. Jag är verkligen inte den där misstänksamma personen normalt.. jag har varit gravid och precis fått barn så vårt sexliv har varit rätt obefintligt dem senaste månaderna.

Hur hade ni reagerat i min situation ? Hade ni misstänkt något ?

Vet inte hur jag ska gå vidare med det här, känner inte direkt att jag har lust att lägga fram det för sambon. Han vet inte att jag sett kvittot..

• Svar på tråden Misstänksam...
  • CitronTulo

Antingen konfronterar du din sambo, eller så släpper du det.. Det finns inget mellanting!

Om du väljer att konfrontera honom så var inte anklagande, säg att du såg kvittot, att du inte visste att han gillade massage, kanske föreslår att ni kan gå på parmassage.. Kanske är inte ens kvittot hans? Kanske tyckte han inte att det var något att berätta att han provat massage? Kan det ha varit någon "friskvårdande aktivitet" som han haft med sitt jobb?

• CitronTulo

..finns säkert massageställen son ger "extra" men varför tror du att detta ställe är ett sånt? Prova att googla, eller kolla typ på Flashback om du har namnet på stället så kan du säkert få en hint om vad det är för ställe..

• Anonym (Emma)

Tyvärr är det nog så att han betalat och fått "extra" eller det folk brukar kalla HE ( happy ending).
    Så är det på de flesta thaimassageställen.

• Anonym (Misstänksam)
    CitronTulo skrev 2017-06-29 10:17:10 följande:

..finns säkert massageställen son ger "extra" men varför tror du att detta ställe är ett sånt? Prova att googla, eller kolla typ på Flashback om du har namnet på stället så kan du säkert få en hint om vad det är för ställe..

Jaadu, det är nog mest min magkänsla som tycker att det är skumt att han går till en thaimassage utan att nämna det.. han hade varit ute med jobbet kvällen innan så han var lite bakis och jag vet att han brukar kunna vara lite extra sugen då.
  • Anonym (Misstänksam)
    CitronTulo skrev 2017-06-29 10:14:24 följande:

Antingen konfronterar du din sambo, eller så släpper du det.. Det finns inget mellanting!

Om du väljer att konfrontera honom så var inte anklagande, säg att du såg kvittot, att du inte visste att han gillade massage, kanske föreslår att ni kan gå på parmassage.. Kanske är inte ens kvittot hans? Kanske tyckte han inte att det var något att berätta att han provat massage? Kan det ha varit någon "friskvårdande aktivitet" som han haft med sitt jobb?

Att kvittot inte skulle vara hans skulle vara väldigt märkligt då det inte finns så många i detta hem som det annars skulle kunna tillhöra.. Stället ligger en liten bit härifrån också så har svårt att tro att det skulle vara någon annan än hans kvitto.
  • Anonym (Misstänksam)
    Anonym (Emma) skrev 2017-06-29 10:27:14 följande:

Tyvärr är det nog så att han betalat och fått "extra" eller det folk brukar kalla HE ( happy ending).

Min magkänsla säger nog tyvärr samma.. :-/
  • Anonym (Ne)
    Anonym (Emma) skrev 2017-06-29 10:27:14 följande:

Dom flesta? Verkligen inte! Finns dom som erbjuder det ja, men det är långt ifrån dom flesta.
  • Anonym (Jo)
    CitronTulo skrev 2017-06-29 10:14:24 följande:

Håller med.
  • CitronTulo
    Anonym (Misstänksam) skrev 2017-06-29 13:28:46 följande:
    Att kvittot inte skulle vara hans skulle vara väldigt märkligt då det inte finns så många i detta hem som det annars skulle kunna tillhöra.. Stället ligger en liten bit härifrån också så har svårt att tro att det skulle vara någon annan än hans kvitto.
    Menar inte att någon annan lämnat det i ert hem, snarare att kanske din man skjutsat någon som tappat det i bilen och han sedan har plockat upp det och kastat (kanske låter långsökt.. men det KAN finnas andra anledningar till att detta kvitto har hamnat i papperskorgen i ert hem).
    Men det är DU som känner din man och får avgöra om du litar på honom!
  • Anonym (..)
    CitronTulo skrev 2017-06-29 15:16:10 följande:

Menar inte att någon annan lämnat det i ert hem, snarare att kanske din man skjutsat någon som tappat det i bilen och han sedan har plockat upp det och kastat (kanske låter långsökt.. men det KAN finnas andra anledningar till att detta kvitto har hamnat i papperskorgen i ert hem).

Men det är DU som känner din man och får avgöra om du litar på honom!

Tänker lite samma sak. Betalade han med kort så borde man ju kunna se motsvarande belopp på hans bankkonto. Hade jag gjort en sådan där grej hade jag nog inte tagit kvitto direkt...
  • Aikido

Var det ett specificerat kvitto? Om ja, leta efter text som "happy ending" eller liknande. Står det med har du ju det svart på vitt.

• MrFlex

Du vet alltså beloppet och namnet på stället. Kolla hemsidan eller ring och be om prisuppgift. Kostar en massage mindre än det beloppet han har betalat så fick han kanske extra.

• Anonym (Misstänksam)
    MrFlex skrev 2017-06-29 19:34:42 följande:

Du vet alltså beloppet och namnet på stället. Kolla hemsidan eller ring och be om prisuppgift. Kostar en massage mindre än det beloppet han har betalat så fick han kanske extra.

Jag vet namnet och priset ja. 350 kr och det är betalat med swish. Salongen tar inte kort. Kollade upp och på hemsidan har dom någon "happy hour" på förmiddagarna för 350 kr.

Vet inte vad det kostar om happy ending ingår, jag vet ju heller inte om han kan ha betalat för den kontant..

Det som gör mig misstänksam är att han hade så mycket på jobbet just denna dagen som gjorde att vi inte kunde åka ut till landstället tidigare. Att han dessutom inte sagt någonting om besöket är märkligt. Han har ju jämt pratat om när han fått massage genom friskvården på hans jobb..
  • MrFlex
    Anonym (Misstänksam) skrev 2017-06-29 21:10:21 följande:
    Jag vet namnet och priset ja. 350 kr och det är betalat med swish. Salongen tar inte kort. Kollade upp och på hemsidan har dom någon "happy hour" på förmiddagarna för 350 kr.

Vet inte vad det kostar om happy ending ingår, jag vet ju heller inte om han kan ha betalat för den kontant..

Det som gör mig misstänksam är att han hade så mycket på jobbet just denna dagen som gjorde att vi inte kunde åka ut till landstället tidigare. Att han dessutom inte sagt någonting om besöket är märkligt. Han har ju jämt pratat om när han fått massage genom friskvården på hans jobb..
    Mjo lätt misstänksamt är det allt. Jag har aldrig varit på Thai-massage och skulle jag mot förmodan testa så skulle detta givetvis vara något jag berättade hemma.

Å andra sidan. Hur illa är det om det nu förmodan skulle ingå en runk? För mig skulle det vara lika oupphetsande som massage av knäskålen och skulle frugan fått brösten ett fittan masserad skulle jag nog bara skratta och fråga om det var skönt. Finns värre saker att hänga upp sig på.
  • Anonym (H)
    Anonym (Misstänksam) skrev 2017-06-29 21:10:21 följande:

Jag hade nog frågat min man om jag var du :)
  • Klykollie

Jag hade blivit förvånad om min man hade gått på massage utan att nämna det. Det är en typ av avbrott i vardagen vi brukar nämna för varandra.

Fråga honom. Du känner honom och ser förmodligen om han döljer något.

• Anonym (M)

350kr var garanterat för massage iaf.

Har själv gått på thai massage en gång. Har problem med nacke/axlar ibland och behövde snabbt gå på massage. Att åka till ett lokalt spa och betala 1100kr kändes inte aktuellt och dessutom skulle jag knappast få tid direkt på "vanliga ställen". Jag fick en bra oljemassage enligt beställning. Ingen erbjöd mig något annat än massage. Kändes däremot jobbigt att berätta hemma eftersom alla förutsätter att killar gå dit för att få en happy ending. Jag berättade förstås ändå, även om det tog emot då jag visste att hon skulle sura. Min hälsa var dock viktigare.

• Anonym (Misstänksam)
    Anonym (M) skrev 2017-06-29 21:40:32 följande:

350kr var garanterat för massage iaf.

Har själv gått på thai massage en gång. Har problem med nacke/axlar ibland och behövde snabbt gå på massage. Att åka till ett lokalt spa och betala 1100kr kändes inte aktuellt och dessutom skulle jag knappast få tid direkt på "vanliga ställen". Jag fick en bra oljemassage enligt beställning. Ingen erbjöd mig något annat än massage. Kändes däremot jobbigt att berätta hemma eftersom alla förutsätter att killar gå dit för att få en happy ending. Jag berättade förstås ändå, även om det tog emot då jag visste att hon skulle sura. Min hälsa var dock viktigare.

Jo, gissar också att 350 kr är för en helt vanlig massage. Vet inte om det är vanligt att det där lilla "extra" betalas typ kontant vid sidan av..

Det kanske är totalt oskyldigt. Det känns märkligt dock..
Svar på tråden Misstänksam...