Ser ni ned på svenska killar med invandrartjej?
Varför får jag och min tjej blickar från andra? Hon är brun och jag är vit.
Framförallt äldre svenska kvinnor och araber brukar ge oss äckelblickar.
Varför får jag och min tjej blickar från andra? Hon är brun och jag är vit.
Framförallt äldre svenska kvinnor och araber brukar ge oss äckelblickar.
Vet inte något om de är avundsjuka eller vad de kan vara.
Var själv gift med en invandrartjej, nu föll de ju i skilsmässa 4 år senare dock.
Finns många blandade färger i förhållande/ dejting där jag bor så.
Kan finnas några som kanske höjer ögonbrynen eller glor när de till exempel går en invandrarkille med 3- 4 svenska tjejer eller tvärtom..
Jag själv undviker kvinnor idag oavsett härkomst, men mest för att dom verkar undvika mig så..
Försök att strunta i dom. Dom är väl trångsynta. Också varit i relationer där vi haft olika etniciteter, man får bara försöka att tänka bort folks fördomar och se varandra istället.
Försök att strunta i dom. Dom är väl trångsynta. Också varit i relationer där vi haft olika etniciteter, man får bara försöka att tänka bort folks fördomar och se varandra istället.
Ja precis. Fördomar har folk om ALLT, ålderskilnader, olika etniciteter, unga människor, gamla människor.
Det enda sättet att orka leva är att skita i andra människor, bara ignorera eller stirra tillbaka så de tappar fattningen. Det räcker att man har förstående folk bland de närmsta, de andra människorna betyder ingenting.