• Jjejejsjshshwh

Ser ni ned på svenska killar med invandrartjej?

Varför får jag och min tjej blickar från andra? Hon är brun och jag är vit.

Framförallt äldre svenska kvinnor och araber brukar ge oss äckelblickar.

• Svar på tråden Ser ni ned på svenska killar med invandrartjej?
  • Anonym (ergouk)

Vet inte något om de är avundsjuka eller vad de kan vara. 
    Var själv gift med en invandrartjej, nu föll de ju i skilsmässa 4 år senare dock.
    Finns många blandade färger i förhållande/ dejting där jag bor så.
    Kan finnas några som kanske höjer ögonbrynen eller glor när de till exempel går en invandrarkille med 3- 4 svenska tjejer eller tvärtom..  
    Jag själv undviker kvinnor idag oavsett härkomst, men mest för att dom verkar undvika mig så..

• Anonym (Bryr sig inte)
    Anonym (Utländsk) skrev 2025-02-15 10:06:50 följande:
    Är ung kvinna. Många utländska äldre säger det uppenbart, Svenskar äldre (alltså uppåt 50, 60) regerar med negativa blickar, då förstår man ändå fast fast de inte säger det rent ut.

Majoriteten är iallafall äldre som inte vill se mixade par.
    Du har en Svensk kille? Har folk åsikter om det
  • Anonym (Utländsk)
    Anonym (Bryr sig inte) skrev 2025-02-16 10:14:16 följande:
    Du har en Svensk kille? Har folk åsikter om det
    Nej, har ingen. Men för att veta sanningen behöver man inte vara ihop med någon som är svensk. Man uppmärksammar det vid många olika omständigheter.

T.ex. när man är med sina manliga vänner, speciellt om man är mörkhyad får man ganska tydliga reaktioner av folk, flesta gånger av någon som man känner till.
  • Anonym (Bryr sig inte)
    Anonym (Utländsk) skrev 2025-02-16 12:39:42 följande:
    Nej, har ingen. Men för att veta sanningen behöver man inte vara ihop med någon som är svensk. Man uppmärksammar det vid många olika omständigheter.

T.ex. när man är med sina manliga vänner, speciellt om man är mörkhyad får man ganska tydliga reaktioner av folk, flesta gånger av någon som man känner till.
    Har det hänt vänner till dig?

• Anonym (Utländsk)
    Anonym (Bryr sig inte) skrev 2025-02-16 14:26:50 följande:
    Har det hänt vänner till dig?

Ja.
  • Anonym (Snack)
    Anonym (Utländsk) skrev 2025-02-16 15:15:56 följande:
    Ja.
    Vad säger dina vänner till dig?
  • Anonym (Anonymien)

Försök att strunta i dom. Dom är väl trångsynta. Också varit i relationer där vi haft olika etniciteter, man får bara försöka att tänka bort folks fördomar och se varandra istället.

• Anonym (Snack)
    Anonym (Anonymien) skrev 2025-02-22 01:18:00 följande:

Försök att strunta i dom. Dom är väl trångsynta. Också varit i relationer där vi haft olika etniciteter, man får bara försöka att tänka bort folks fördomar och se varandra istället.

Har du varit med Svenska killar?
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Anonymien) skrev 2025-02-22 01:18:00 följande:

Ja precis. Fördomar har folk om ALLT, ålderskilnader, olika etniciteter, unga människor, gamla människor.

Det enda sättet att orka leva är att skita i andra människor, bara ignorera eller stirra tillbaka så de tappar fattningen. Det räcker att man har förstående folk bland de närmsta, de andra människorna betyder ingenting.

• Anonym (Anonymien)
    Anonym (Snack) skrev 2025-02-25 06:28:23 följande:
    Har du varit med Svenska killar?
    Både svenska och utländska killar.
  • Anonym (Bryr sig inte)
    Anonym (Anonymien) skrev 2025-02-25 23:02:49 följande:
    Har du utländsk bakgrund? 
  • Anonym (Snack)
    Anonym (Anonymien) skrev 2025-02-25 23:02:49 följande:
    Det fungerade bra förstår jag ingen brydde sig?
Svar på tråden Ser ni ned på svenska killar med invandrartjej?