BF April 2018
Någon som förväntar barn i April 2018?
Någon som förväntar barn i April 2018?
Testade i torsdags BF ca 20/4 inte första barnet, men första biologiska ???? Efter 6 st misslyckade IVF och tidiga MF håller vi tummarna
Inte??? Utan <3 skulle d va
Hej!
Bf 14/4! Lägg gärna till mig i fb-gruppen! Har redan ett barn på 17 mån :)
bloodstar___@hotmail.com (tre st _)
Hej! Jag plussade för 1 vecka sedan, bf 30/4 vill gärna vara med i fb-gruppen, min mail är micsk166@gmail.com. Grattis till alla plus!!!
Jag plussade igår, BF runt 24/4 :)
Hej!
Jag plussade i söndags. Är i vecka 5 enligt app och vd beräknas i april. Jag är rädd för Ma/MF då jag drabbades av det min förra graviditet, men går nu på kinesisk akupunktur för att förebygga. Jag har kämpat länge för att bli gravid och har inga barn sen tidigare. Lyckan är stor, men överskuggas lite av oron över att det ska stanna av i vecka 10 som förrra gången. Ska försöka begära ett tidigt ultraljud i vecka 8 för att se att hjärtat slår. Går det tror ni?
Hej!
Jag plussade i söndags. Är i vecka 5 enligt app och vd beräknas i april. Jag är rädd för Ma/MF då jag drabbades av det min förra graviditet, men går nu på kinesisk akupunktur för att förebygga. Jag har kämpat länge för att bli gravid och har inga barn sen tidigare. Lyckan är stor, men överskuggas lite av oron över att det ska stanna av i vecka 10 som förrra gången. Ska försöka begära ett tidigt ultraljud i vecka 8 för att se att hjärtat slår. Går det tror ni?
Hej
Jag väntar mitt 3:e barn med bf i slutet på april.
Mår faktiskt förvånansvärt bra????
Lite stick, ilningar och svullen men annars toppen. Är 43 år så jag funderar mycket på missfall, fosterdiagnostik mm.......det känns jobbigt!! Borde vara överlycklig att det ens tog sig men rädslan för att det ska vara nåt fel bara lixom sköljde över mig när plusset var ett faktum???? Har tid hos bm först om 3 veckor......hoppas att allt ska gå bra.....
Är också orolig för missfall då jag haft 2 st senaste året.
Är 40 år och har tre barn , 13, 12 och 6 år.
Nu även två bonusbarn.
Är hängig, lite feber och slem i halsen så jag stannar hemma från jobbet.
Ni som har skrivit er mejl har jag skickat inbjudan till, hojta till om det krånglar! Kul att ni vill vara med i Facebookgruppen :)
Ni som har skrivit er mejl har jag skickat inbjudan till, hojta till om det krånglar! Kul att ni vill vara med i Facebookgruppen :)
Jag! BF enligt mig är den 6e april men UL visade 1a april -vilket egentligen inte stämmer för jag vet precis när jag hade ÄL och det var på samma dag som barnet blev till. Men april är det iaf.
Sedan tidigare har jag en pöjke som fyller tre i april med. Han var nämligen beräknat den 7e men kom inte förrän den 24e -så allt är möjligt oavsett BF!