• fritil9

Vilket kön?

Någon som är duktig på att tyda ultraljud och vill kika på vår lilla plutt? V. 14 idag (13+0) :)

• Svar på tråden Vilket kön?
  • Anonym (33)
    fritil9 skrev 2017-07-07 13:41:34 följande:

Okej, pga nubben eller något annat? :)

Rak nubb men som sagt jag bara gissar. Ska ni ta reda på könet vid senare ul? Säger din magkänsla något? Ibland känner man av själv vad det är utan att någon behöver gissa massor :)
  • annonymm
    fritil9 skrev 2017-07-07 13:45:21 följande:

Jag har försökt att googla, men tycker inte jag hittar något. Men tack för infon! Går vår lillas rak då? Lutar den inte lite uppåt? Eller vet inte!!

Ja den går rakt, lite lite lutning men inte som en pojk. Spännande att se va de blir sen.
  • fritil9
    Anonym (33) skrev 2017-07-07 13:56:09 följande:

Rak nubb men som sagt jag bara gissar. Ska ni ta reda på könet vid senare ul? Säger din magkänsla något? Ibland känner man av själv vad det är utan att någon behöver gissa massor :)

Nej vi tänkte inte ta reda på det! Så dröjer innan vi får resultatet ;) magkänslan har sagt kille, men ändrades efter igår på ultraljudet! Men så svårt :D Jag känner inte!
  • fritil9
    annonymm skrev 2017-07-07 20:40:52 följande:

Ja den går rakt, lite lite lutning men inte som en pojk. Spännande att se va de blir sen.

Okej! Ja väldigt spännande! :D
  • annonymm
    fritil9 skrev 2017-07-07 21:18:49 följande:

Nej vi tänkte inte ta reda på det! Så dröjer innan vi får resultatet ;) magkänslan har sagt kille, men ändrades efter igår på ultraljudet! Men så svårt :D Jag känner inte!

Jag ska inte heller ta reda på könet men jag googlar, kollar ul bilden tusen gånger för det är ju sååå spännande att gissa och tro! Är de magkänslan som sa först pojk å sen tjej eller något annat?
  • fritil9
    annonymm skrev 2017-07-07 21:48:00 följande:

Jag ska inte heller ta reda på könet men jag googlar, kollar ul bilden tusen gånger för det är ju sååå spännande att gissa och tro! Är de magkänslan som sa först pojk å sen tjej eller något annat?

Så håller jag också på! Haha! Jag tänkte nog att eftersom att jag alltid tänkt att jag skulle få en flicka, bara därför skulle det bli en kille liksom! ;) vad säger din magkänsla?
  • MarinaT

Jag tror på flicka. Ser ut som på min bebis i mgaen och vi fick veta att det skulle bli flicka!

Lyck till

• fritil9
    MarinaT skrev 2017-07-08 12:28:28 följande:

Jag tror på flicka. Ser ut som på min bebis i mgaen och vi fick veta att det skulle bli flicka!

Lyck till

Okej! Spännande, har du någon bild på ditt? :)
  • Nandez

Tycker att det är svårt att se men en vild gissning, en tjej.

Svar på tråden Vilket kön?