Vilket kön?
Någon som är duktig på att tyda ultraljud och vill kika på vår lilla plutt? V. 14 idag (13+0) :)
Någon som är duktig på att tyda ultraljud och vill kika på vår lilla plutt? V. 14 idag (13+0) :)
Okej, pga nubben eller något annat? :)
Jag har försökt att googla, men tycker inte jag hittar något. Men tack för infon! Går vår lillas rak då? Lutar den inte lite uppåt? Eller vet inte!!
Rak nubb men som sagt jag bara gissar. Ska ni ta reda på könet vid senare ul? Säger din magkänsla något? Ibland känner man av själv vad det är utan att någon behöver gissa massor :)
Ja den går rakt, lite lite lutning men inte som en pojk. Spännande att se va de blir sen.
Nej vi tänkte inte ta reda på det! Så dröjer innan vi får resultatet ;) magkänslan har sagt kille, men ändrades efter igår på ultraljudet! Men så svårt :D Jag känner inte!
Jag ska inte heller ta reda på könet men jag googlar, kollar ul bilden tusen gånger för det är ju sååå spännande att gissa och tro! Är de magkänslan som sa först pojk å sen tjej eller något annat?
Jag tror på flicka. Ser ut som på min bebis i mgaen och vi fick veta att det skulle bli flicka!
Lyck till
Jag tror på flicka. Ser ut som på min bebis i mgaen och vi fick veta att det skulle bli flicka!
Lyck till
Någon mer som vill gissa? Är så nyfiken!
Tycker att det är svårt att se men en vild gissning, en tjej.
Flicka :)