• Anonym (Rumpa)

Är denna rumpan fin?

Ärliga svar tack!

• Svar på tråden Är denna rumpan fin?
  • Anonym (Rumpa)
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-07-09 13:31:40 följande:

Intressanta svar. TS vet förstås att hon ser bra ut redan vilket gör svaren från anonyma Familjeliv:are ännu intressantare.

Det är en attraktiv/fin rumpa på bild. Inte många som har finare rumpor (framförallt har ingen som svarat en finare rumpa). Hur vet jag det? Jag har själv något liknande, är under 30 och är över medelsnygg (smal midja, breda höfter, 75C osv dvs normsnygg). De allra flesta ser sämre ut, några som mig och en liten andel ser bättre ut. Rumpan på bilden sitter på en kvinna som är över medelsnygg, och ni som kommenterar är svartsjuka alt instagramrunkare som aldrig sett en flickrumpa utan filter.

Haha! Älskar ditt svar :D
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Bak) skrev 2017-07-09 13:48:23 följande:

Jo, många har finare rumpor. Beror väl på i vilka kretsar man umgås. I mitt umgänge tränar de flesta och har bra mycket snyggare rumpor än ts (och dig då).

Bor i Stockholms innerstad i bostadsrätt, tränar och reser och har gott om pengar men jag kanske har missat alla dessa modellrumpbrudar som går omkring och är vanliga som blåbär i Norrland? Ditt inlägg är så genomskinligt. Finns goalsbrudar på gymmet men -så- många är de faktiskt inte. Fler brudar som gjort brazilian but-op.
  • Anonym (Rumpa)

Vill för övrigt tillägga att jag födde ett barn för ca 1 år sedan och bilden är nytagen, så jag är rätt nöjd :D Och vem vore jag utan mina ridbyxlår? :O

• Anonym (Bak)
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-07-09 14:21:53 följande:

Bor i Stockholms innerstad i bostadsrätt, tränar och reser och har gott om pengar men jag kanske har missat alla dessa modellrumpbrudar som går omkring och är vanliga som blåbär i Norrland? Ditt inlägg är så genomskinligt. Finns goalsbrudar på gymmet men -så- många är de faktiskt inte. Fler brudar som gjort brazilian but-op.

Besök valfritt Bodypump-pass eller crossfit-boxarna i stan så ska du få se
  • Anonym (Bak)
    Anonym (Rumpa) skrev 2017-07-09 14:25:54 följande:

Vill för övrigt tillägga att jag födde ett barn för ca 1 år sedan och bilden är nytagen, så jag är rätt nöjd :D Och vem vore jag utan mina ridbyxlår? :O

Dåså? Varför frågar du ens? :S
  • Anonym (Rumpa)
    Anonym (Bak) skrev 2017-07-09 14:36:24 följande:

Dåså? Varför frågar du ens? :S

För att jag är intresserad av att höra vad andra tycker eftersom jag aldrig har fått någon kommentar om min rumpa. Kul att höra :)
  • Anonym (Rumpa)

Btw, här är en bild från sidan och jag tycker inte att den är så platt? Vad tycker ni?

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Bak) skrev 2017-07-09 14:35:46 följande:

Besök valfritt Bodypump-pass eller crossfit-boxarna i stan så ska du få se

Ja, jag hänger på dom med mina snygga tjejkompisar i tajta träningskläder som instagrammar och vad jag sa stämmer fortfarande. Jag ser nakna kvinnor varje dag i omklädningsrum på de dyraste träningsanläggningarna, badhusen, SPA osv. Hur ofta ser du nakna kvinnor i verkligheten? Jag fattar att du mfl. vill trycka till TS, "hon ska inte tro att hon är så snygg", gå vidare i livet bara.
  • Anonym (Man)

Jättefin även om jag själv föredrar en storlek större och lite "gungigare".

• Anonym (molgan)

Tycker rumpan är medelsnygg. Med det menar jag att den är fin men inte perfekt. Den står sig väl i svenssonkonkurrensen men det är ingen modellrumpa. Men strävar man inte efter det heller så är det ju inga problem. Men rumpan har mycket goda förutsättningar. Skulle bäraren banta bort 5 extrakilon och köra rumpträning någon gång i veckan så skulle den närma sig perfektion.

• Anonym (Bak)
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-07-09 17:36:06 följande:

Ja, jag hänger på dom med mina snygga tjejkompisar i tajta träningskläder som instagrammar och vad jag sa stämmer fortfarande. Jag ser nakna kvinnor varje dag i omklädningsrum på de dyraste träningsanläggningarna, badhusen, SPA osv. Hur ofta ser du nakna kvinnor i verkligheten? Jag fattar att du mfl. vill trycka till TS, "hon ska inte tro att hon är så snygg", gå vidare i livet bara.

Jag ser nakna kvinnor nästan varje dag. På jobbet, I boxen eller på gymmet. Jag har en helt annan uppfattning än dig.

Ts frågade om ärliga svar. Hon har fått ärliga svar. Vissa föredrar mer vältränade rumpor än ts har. Andra gillar stora fläskiga rumpor. Jag ser inget fel i det men frågar ts efter vad man tycker så svarar man som man tycker.

Mer patetiskt med ditt "ni är baaaara avundsjuka", som uppkommer i varenda tråd här på FL så fort någon inte tycker att någon annan är så perfekt som de tycker själva.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Rumpa) skrev 2017-07-07 09:18:03 följande:

Ärliga svar tack!

Det är den
  • Anonym (Hjgh)
    Anonym (Rumpa) skrev 2017-07-07 20:09:09 följande:

Smaken är verkligen som baken ;)

Då är du ju nöjd, varför fråga då?
  • Anonym (L)
    Anonym (Hjgh) skrev 2024-03-02 12:43:11 följande:
    Då är du ju nöjd, varför fråga då?
    Du tror på fullt allvar att hon ska svara nu 7 år senare? På riktigt?
Svar på tråden Är denna rumpan fin?