Ny parter som är fwg
Hej!
Träffade på en gammal kärlek för snart 11 år sen. Vi klickade direkt men allt var på hans villkor efter ca 5 mån fick jag träffa hans tvillingtjejern på 13 år o som fick teäffa mina tvillingtjejer på 2,5 år. Hans barn avgudar mig och mina barn. Han tycker även om mina. Problemet är att han hela tiden ska påpeka att vi bara är vänner utåt sett. Men alla i omgivningen ser ju att det är mer. Men han menar att jag bara tror att det är så. Jag har levt på hoppet att snart är det sommar och semester, så nu sitter vi i deras stuga ihop med hans föräldrar och hans brors familj och han beter sig precis som vi är kompisar. Har sagt att jag orkar inte ha det så längre, men får till svar att jag njar bråttom funderar på att kliva av sett men kommer sakna hans barn då vi har mycket kontakt och hittar på mycket roligt
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-07 13:38
Hej!
Träffade på en gammal kärlek för snart 11 mån sen. Vi klickade direkt men allt var på hans villkor efter ca 5 mån fick jag träffa hans tvillingtjejern på 13 år o som fick träffa mina tvillingtjejer på 2,5 år. Hans barn avgudar mig och mina barn. Han tycker även om mina. Problemet är att han hela tiden ska påpeka att vi bara är vänner utåt sett. Men alla i omgivningen ser ju att det är mer. Men han menar att jag bara tror att det är så. Jag har levt på hoppet att snart är det sommar och semester, så nu sitter vi i deras stuga ihop med hans föräldrar och hans brors familj och han beter sig precis som vi är kompisar. Har sagt att jag orkar inte ha det så längre, men får till svar att jag hat bråttom funderar på att kliva av men kommer sakna hans barn då vi har mycket kontakt och hittar på mycket roligt.