• Anonym (bög?)

Har den här läggningen ett namn?

Jag är man och jag känner mig själv som fullt heterosexuell, och jag dras till kvinnor. Men jag känner även en dragning till transvestiter och transexuella.

Bara det ser "kvinnligt" och "kvinnligt vackert" ut gillar jag det. Jag attraheras av kvinnligt beteende och många transor har ett nästan överdrivet kvinnligt beteende, vilket jag tycker är sexigt.

Nu har jag väldigt svårt att hantera att dessa har en penis, och vid sex med en transa så tillfredställer jag henne/honom/hen pliktskyldigt med handen, något annat har jag svårt att sträcka mig till att göra. Men sätter själv gärna på eller får gärna oralsex.

Jag kan nog uttrycka mig som så att tycka att riktiga kvinnor är bäst, men "låtsaskvinnor" är bra jäkla härliga de också. Det är inte nån fetischgrej "Oooh tjej med kuk" jag går igång på, utan trots att hon har en kuk om ni fattar skillnaden?

Har den här läggningen ett namn?

• Svar på tråden Har den här läggningen ett namn?
  • Carambolan

Gynephilia har jag sett användas om personer som är attraherade av sådant som ser kvinnligt ut oaavsett kön, men jag vet inte om det ett etableratt begrepp eller om det bara förekommer i lgbt-nördkretsar.

• Anonym (bög?)
    Carambolan skrev 2017-07-07 19:34:43 följande:

Gynephilia har jag sett användas om personer som är attraherade av sådant som ser kvinnligt ut oaavsett kön, men jag vet inte om det ett etableratt begrepp eller om det bara förekommer i lgbt-nördkretsar.

"Jag är Gynefil" lät ju rätt ok istället för "Jag är hetero men också lite semibög" faktiskt. Tack.
  • Anonym (que?)
    Anonym (bög?) skrev 2017-07-07 19:54:23 följande:
    "Jag är Gynefil" lät ju rätt ok istället för "Jag är hetero men också lite semibög" faktiskt. Tack.
    Att attraheras av en individ som definierar sig som kvinna gör dig inte till 'semibög', det gör dig till heterosexuell.
  • KlunsSmurfen
    Anonym (que?) skrev 2017-07-08 01:31:41 följande:
    Att attraheras av en individ som definierar sig som kvinna gör dig inte till 'semibög', det gör dig till heterosexuell.
    Att en man definierar sig som kvinna gör honom inte till kvinna.
    En transvestit är en man.
Svar på tråden Har den här läggningen ett namn?