• ThAf

Hjälp mig gissa kön

Var på ultraljud förra veckan. Detta är mitt 3 barn och första som vi valde att kolla könet på. Men bm velade en del. Sa pojke men trodde först att det var en flicka sa hon. Sen såg hon inte ordenkligt för navelsträngen låg lite i vägen och bebisen hade benen uppåt. Sen sa hon eller vad är det där? Sen sa hon nej jag tror att det är en pojke jag ser nåt litet som sticker ut. Men det var som sagt väldigt osäkert :)

Så hjälp mig gissa :)

• Svar på tråden Hjälp mig gissa kön
  • ThAf

Javisst är det jätte svårt. Tänkte om det kanske finns nån som kan gissa på nåt :) men de inte lätt att se

• Mandy80

Vilken vecka är de i?

Jag gissar flicka. Dom brukar ha lite rundare panna.

På mitt ultraljud med pojke så såg vi snoppen tydligt under hela ultraljuds undersökningen. Den flöt omkring där o var jätte tydlig. Gick inte att missa. Men de kanske inte är vanligt, vad vet jag.

Ska ni göra några fler ul? Be om pottbild isåfall. Då ser man tydligt ;)

• ThAf
    Mandy80 skrev 2017-07-28 09:21:09 följande:

Vilken vecka är de i?

Jag gissar flicka. Dom brukar ha lite rundare panna.

På mitt ultraljud med pojke så såg vi snoppen tydligt under hela ultraljuds undersökningen. Den flöt omkring där o var jätte tydlig. Gick inte att missa. Men de kanske inte är vanligt, vad vet jag.

Ska ni göra några fler ul? Be om pottbild isåfall. Då ser man tydligt ;)

Detta var vid rul i vecka 17+6.Kul att du ville gissa :) okej så dom brukar ha lite rundare panna, hade jag ingen anning om :)

Men de ju bra att ni såg tydligt iaf. Jag blev mera förvirrad efter vårat ul, känner ju att om hon såg nåt litet som stack ut kan de väl inte vara annat än en pojke även om hon såg dåligt osv. Men hon var ju ändå osäker.

Jag funderar på att boka ett privat köns ul. Men just nu har den kliniken semester stängt. Men jag ska absolut be om det, tack för tipset :)
  • ThAf

Finns visst ingenstans här i närheten som gör köns ul så får vänta och så får det bli en överaskning i stället :)

Svar på tråden Hjälp mig gissa kön