Ensam utan vänner
Fick för ett tag sedan mitt 3:e barn men makens 1:a barn. Inga mer än min storasyster och mina föräldrar har vart och hälsat på, nästan inga grattis hälsningar mer än dom opersonliga som blir på facebook när vi lade upp bild på vårt ny tillskott. Vi har överlag få vänner utan mera bekanta man bara pratar med ibland men hade hoppats på att nån mer skulle vilja träffa våran bäbis. Känns jättefel att ringa hit nån på fika bara för att få visa upp, tänker att om nån vill träffa oss borde dom väl höra av sej? Dom två stora barnen åkte till sin pappa i helgen så nu är det bara vi vuxna och den lilla hemma, dagarna blir väldigt långa och ensamma. Speciellt som vi trodde och hoppats på att det skulle dyka upp lite folk. När andra i min bekantskaps krets fått barn har vi grattat och vart och hälsat på men nu känns det nästan som om vi trängt oss på dom eftersom ingen vill komma till oss nu när det var våran tur...
Vet inte egentligen vad jag vill med detta inlägget mer än att få gnälla av mej lite