• Gamling

Att välja fulhet.

Varför väljer svenska kvinnor att göra sig så fula det överhuvudtaget är möjligt?
    Piercing, tjocka läppar, tatueringar.

• Svar på tråden Att välja fulhet.
  • Tecum
    Gamling skrev 2017-10-15 08:29:05 följande:
    Som jag misstänkte kunde ingen svara på frågan. 
    Har du något bättre svar då?
  • Gamling

Det framgår väl ganska klart att detta ingår under psykiska problem. Man vill dra negativ uppmärksamhet till sig. Det jag undrar är varför.

• Anghammarad
    Gamling skrev 2017-10-15 10:16:27 följande:
    Det framgår väl ganska klart att detta ingår under psykiska problem. Man vill dra negativ uppmärksamhet till sig. Det jag undrar är varför.
    Ja det är faktiskt rätt tydligt. Har du fundera på att söka hjälp för dina problem?
  • Tecum
    Gäller det också män som tatuerar och piercar sig, jag tycker att det är oerhört fult?

Stora tatueringar är väl en form av exhibitionism, men är det lika med psykiska problem menar du?      
  • Fru Darcy

Ja det verkar vara en rimlig förklaring till att du startade denna tråd. Har du glömt ta dina mediciner idag?
  • Shirazz
    Dittmitt skrev 2017-10-15 11:54:36 följande:

Ja svenska kvinnor och tjejer är fett fula, finns en liten % som sminkar sig och ser bra ut. Resten är osminkade feta lik. Och ta alla grå håriga kärringar... som nån dragit upp de från graven, färga håret förhelvete smink er... åker man utomlands ser man inget av detta. Där tar tjejrna hand om sig och klär sig så mycket bättre..

Ja, hur har de mage att existera när de inte sminkar sig och fixar håret? Det är ju förskräckligt att de tror att de har rätt att existera när folk som du inte tycker de är fina att titta på :O
  • EmberEyes

Ja svenska kvinnor och tjejer är fett fula, finns en liten % som sminkar sig och ser bra ut. Resten är osminkade feta lik. Och ta alla grå håriga kärringar... som nån dragit upp de från graven, färga håret förhelvete smink er... åker man utomlands ser man inget av detta. Där tar tjejrna hand om sig och klär sig så mycket bättre..

Snälla, kan du inte flytta dit så vi svenska kvinnor slipper dig?
  • Pumakvinna

Skulle väldigt gärna vilja se dig. Visa oss en bild sp dfpr vi bedöma om du duger eller bör grävas ner!
  • EmberEyes
    Dittmitt skrev 2017-10-15 12:17:34 följande:
    Du tillhör säkert kategorin jag nämnde, det enda ni kan är att suga kuk och knulla, men att bo med er eller skaffa familj ALDRIG I LIVET
    Jag inser att dina två hjärnceller har svårt att greppa det, men om du emigrerar så uppstår en fantastisk så kallad win-win situation! Vi slipper dig, och du slipper oss!

Du får gärna förklara varför du inte vill flytta till dessa underbara länder med dessa underbara kvinnor, varför du hellre vill sitta och vara bitter i Sverige än att hitta lyckan i ett fantastiskt land där alla kvinnor finns till för att behaga just dig.
  • Shirazz
    Dittmitt skrev 2017-10-15 12:18:20 följande:

Mm ännu en tjock fet ful kärring

Nja, jag tävlar crossfit, så tjock är jag inte. Ful är ju upp till betraktaren men det är fortfarande inte min uppgift att behaga dig, vilket du verkar fått för dig att kvinnor ska göra.
  • Shirazz
    Suttditt skrev 2017-10-15 12:39:36 följande:

Svenne tjejer,,, ni har bli it så sönderknullade med denna jävla femenizmen...

Jaa, det är så synd om er när vi inte förstår att vår uppgift på jorden är att behaga männen.

"Jävla" oss som tror att vi har ett egetvärde och tror att vi duger osminkade och utan att färga håret! Usch och fy!

På högskola får vi gå också, vilka friheter vi tar oss!
  • Gamling
    Fru Darcy skrev 2017-10-15 10:40:16 följande:

Ja det verkar vara en rimlig förklaring till att du startade denna tråd. Har du glömt ta dina mediciner idag?
    Medicin mot vad? Allergi?
  • Gamling
    Shirazz skrev 2017-10-15 12:53:00 följande:
    Jaa, det är så synd om er när vi inte förstår att vår uppgift på jorden är att behaga männen.

"Jävla" oss som tror att vi har ett egetvärde och tror att vi duger osminkade och utan att färga håret! Usch och fy!

På högskola får vi gå också, vilka friheter vi tar oss!
    Det är väl ändå inte möjligt.....högskola?
  • Gamling
    Anghammarad skrev 2017-10-15 10:23:33 följande:
    Ja det är faktiskt rätt tydligt. Har du fundera på att söka hjälp för dina problem?
    Vilka problem menar du? Jag är varken piercad eller tatuerad. Däremot har jag ett gott självförtroende.
Svar på tråden Att välja fulhet.