• Victoriaa

    V. 10 och så sjukt trött

    Hej! Är i vecka 9+0, och jag håller på att gå under av trötthet.. Ska till barnmorskan om några veckor och ska då kolla järn osv, är detta normalt? Jag vill bara sova och sova, är hungrig äter och mår illa. Fy :(

  • Svar på tråden V. 10 och så sjukt trött
  • Crazzy

    För mig kom det lite tidigare, V7. Slutade med att min BM rekommenderade att jag sjukskrev mig en vecka från jobbet, den veckan sov jag HELA veckan. Gick bara upp och åt.

    Sen kan du absolut ha långa järnvärden.

  • alade

    Jag sover typ all tid jag inte jobbar. Eller vilar.

    Sov minst tre timmar per dag utöver minst 9 timmar per natt två veckor på min semester. Och nu är jag lika trött, men jobbet hindrar mig från att sova lika mycket.

  • Anonym (Samma här)

    Började i vecka sju ochr nu i vecka 13... så trött så trött och illamående och noll ork.. blir yr hela tiden..

  • 180218

    Är i v. 8+4 och är också helt slutkörd i omgångar med ständigt illamående... har aldrig mått såhär dåligt men är iaf sjukskriven från jobbet.. hoppas det går över och att tiden går snabbt...

  • Anonym (Samma här)

    Och konstant hungrig men måste tänka på att äta rätt så förstoppningen blir bättre blir förstoppad av att tarmarna svullnar

  • Victoriaa

    Känner också för en sjukskrivning alltså.. Har väldigt ansträngande arbete så kanske vore på sin plats. Är väldigt andfådd också. Är ni?

  • alade
    Anonym (Samma här) skrev 2017-07-14 22:27:03 följande:

    Och konstant hungrig men måste tänka på att äta rätt så förstoppningen blir bättre blir förstoppad av att tarmarna svullnar


    Samma här. Himla drygt!
  • Malimari

    Jag var helt utslagen från de veckorna fram till vecka 20 ca. Nu med tredje har det hållt i sig längre och nu i vecka 39 är man ju inte direkt pigg haha :-P

  • Anonym (V 9+1)

    Usch, exakt såhär har jag det. Illamående plus trötthet, det är extremt mycket att göra på jobbet och när jag kommer hem kan jag inte vila för då har jag en treåring som är extremt mammig. Jag hoppas det går över snart, jag har saker jag vill orka göra 😂😳😳

Svar på tråden V. 10 och så sjukt trött