Vad ska min blogg heta?
Jag vill starta en blogg som handlar om mig, min sambo och hans son.
men vi kommer inte på något namn till bloggen.
SNÄLLA HJÄLP MIG :(
Jag vill starta en blogg som handlar om mig, min sambo och hans son.
men vi kommer inte på något namn till bloggen.
SNÄLLA HJÄLP MIG :(
Kalla den för "Jag, min sambo och hans son"
Det känns lite tråkigt bara , nått mer förslag?
Har ingen som helst betydelse, du kan kalla den för "Korv med mos".
Det är nog inte så många som kommer följa den ändå.
har inget husdjur :(
Har ingen som helst betydelse, du kan kalla den för "Korv med mos".
Det är nog inte så många som kommer följa den ändå.
det låter faktiskt fräckt haha :D
Vem vänder sig bloggen till? Vad gör er speciella? Jag menar, en vanlig familj är det väl ingen som vill läsa om förutom de närstående?
Men om ni har ngt särskilt, som
en sjukdom, är med i en sekt, bara äter raw food, hela familjen joddlar eller något sånt så blir det mer tydligt vilken målgruppen är och det blir lättare att hitta på ett namn. Du vill ju ha ett namn som tilltalar din målgrupp. Om ni inte har ngt särskilt kan kanske namnet "En helt vanlig familj" faktiskt funka. De som vill läsa om sånt kan kanske tycka att det är sympatiskt och jordnära.
well... jag är 19 och min kille är 26 år med en tre år gammal son , och vi åker oftast på bilträffar och hittar på roliga saker tillsammans....
Vi har mycket som händer i våra liv som att min familj är helt emot vårt förhållande.
det är lite utav vårt liv som jag tänkte skriva om :)
Det här är helt OT, men är du säker på att du vill skriva om era familjekonflikter? Det känns som ett säkert sätt att aldrig lyckas reparera relationen. :-/
Vem tänker du ska läsa bloggen? Det är oftast det första man behöver ha klart för sig, dels för att veta vilket tilltal bloggen ska ha, men också vad den ska heta. Namnet ska ju tilltala målgruppen.
well... jag är 19 och min kille är 26 år med en tre år gammal son , och vi åker oftast på bilträffar och hittar på roliga saker tillsammans....
Vi har mycket som händer i våra liv som att min familj är helt emot vårt förhållande.
det är lite utav vårt liv som jag tänkte skriva om :)
jag vet inte målgruppen faktiskt, jag är inte säker på att skriva i detaljer om familjekonflikten. tänkte väll mer skriva om roliga saker vi gör tillsammans och så .
Det här är helt OT, men är du säker på att du vill skriva om era familjekonflikter? Det känns som ett säkert sätt att aldrig lyckas reparera relationen. :-/
Vem tänker du ska läsa bloggen? Det är oftast det första man behöver ha klart för sig, dels för att veta vilket tilltal bloggen ska ha, men också vad den ska heta. Namnet ska ju tilltala målgruppen.
jag vet inte målgruppen faktiskt, jag är inte säker på att skriva i detaljer om familjekonflikten. tänkte väll mer skriva om roliga saker vi gör tillsammans och så .
Svin bra ide !! tack <3