• Madieee

Några fler?

Hejsan mitt namn är Madde och är gravid i v.6 (5+6) och det är mitt första barn.

Och undrar därför om det är fler som är det just nu och som man kan börja få kontakt med.

Det är både underbart o förväntansfullt men samtidigt en rädsla och oro just för att det är mitt första. Vore roligt att få prata med folk som är i samma som mig ???? Kram madde

• Svar på tråden Några fler?
  • fanola

Hej Madde och grattis! Här på familjeliv finns det många trådar som kan vara intressanta gör dig.. Jag vet inte riktigt när du är beräknad men många har gjort trådar med månader då man är beräknad så kolla in dom du så är det nog många i samma sits som du!

Lycka till!

• Kyriie88

Jag kan hpppa in här! :) så oändligt många i de andra trådarna :p jag heter Angelica är 29år, gravid med mitt första barn i v4+4 o beräknad till 24 mars enligt NC :) Ringt till Mvc så ska prata med dem i eftermiddag. Känns overkligt o samtodigt sjukt läskigt hehe

• Theryd87

Hej Madde!

Jag heter Therese är 30 år och plussade igår med mitt första, vecka 5 (4+6 idag)
    Är också sjukt nervös och förväntansfull och vill gärna följas åt =)

• Madieee

Åå hej på er som skrivit ???? Grattis till er får jag säga ???? Vad kul o höra lite om er ???? Skulle vara jätte roligt att följas åt :) kram

• Madieee

Har ni möjligtvis messenger? Vore kul om man kunde skapa en gruppchatt där vi kan följas åt tiden till förlossningen o kanske prata av sej...om man är glad elr påndåligt humor elr har ont osv...få råd o tips av varandra :) vore jätte kul ????

• Theryd87
    Madieee skrev 2017-07-18 16:06:31 följande:

Åå hej på er som skrivit ???? Grattis till er får jag säga ???? Vad kul o höra lite om er ???? Skulle vara jätte roligt att följas åt :) kram

Madieee skrev 2017-07-18 16:10:32 följande:

Har ni möjligtvis messenger? Vore kul om man kunde skapa en gruppchatt där vi kan följas åt tiden till förlossningen o kanske prata av sej...om man är glad elr påndåligt humor elr har ont osv...få råd o tips av varandra :) vore jätte kul ????

Grattis till dig med =)

Det tycker jag låter som en bra och trevlig idé =) Jag har även gått med i en grupp på fb för oss som har bf i mars 2018, men det är även för de som har barn sen tidigare om du tänker dig att du vill ha en grupp för oss som är gravida för första gången =)
  • Madieee

Okey jag såg nått om nå grupper :) hur kommer man med i dom? Gör gärna även det :) vad heter du? Kan leta upp dig på fb:) jag heter Madelene Carlsson ialf. Kram

Svar på tråden Några fler?