• Suziice

gravid i v 3 och svullen!

Hejhej

Det är så att ja trodde mensen skulle komma för ca 1 vecka sen så då började mina ben och mage svullna upp, det för de alltid för mig. Men sen så var mensen försenad och svullnaden på magen gick ner men inte på benen! Och jag plussade och är i v 3. Men är det normalt att man kan ha svullna ben o fötter såhär tidigt?

• Svar på tråden gravid i v 3 och svullen!
  • Jag är bara jag

Nu låter jag petig, men om mensen är försenad och du testat plus är du minst i v.5. Tungan ute  Det får nog anses mycket ovanligt att vara svullen så tidigt. Undrar om det ens är möjligt- p.g.a graviditet alltså? Jag svullnade som en ballong, men först senare, runt v.20 kanske. Tycker du ska kontakta mvc på en gång och rådfråga dom.

• Suziice

Okej, men jag körde clearblu digital med veckoindikator och den visade 2-3 veckor

• Jag är bara jag
    Suziice skrev 2017-07-20 20:42:58 följande:
    Okej, men jag körde clearblu digital med veckoindikator och den visade 2-3 veckor
    Ja, men den räknar från äl och en graviditet räknas från mensens början så i praktiken blir man gravid i v.2+0. Glad 
  • Snuttis2

Ofta svullnar man ju tidigt i magen pga hormonerna men har inte hört om svullnad i ben så tidigt, jag hade nog diskuterat det med bm vid inskrivningen !!

• Estor

Jag svullnade om benen, syntes inte men könde av de på byxorna. Blev bättre efter ett tag :)

• Suziice

Kanske olika för alla, ringde idag och har hälsokontroll om ca 2 veckor :)

Svar på tråden gravid i v 3 och svullen!