• toookig

Vi som har bim i augusti 2017

Hejsan, har precis haft äl 19/7 och har bim den 2/8. Har en dotter sen innan som fyller 1 den 27/7 och nu vill vi så gärna skaffa ett syskon. Hoppas på att det finns fler här inne som oxå önskar få ett plus i augusti som man kanske kan bolla lite symtom med. :)

• Svar på tråden Vi som har bim i augusti 2017
  • ALM82

Hej!

Hoppar in här!
    Hade (tror jag) ÄL runt den 18/7 och BIM den 1/8. 
    Är bara på andra försöket än så länge så jag har inte börjat med ägglossningstester m.m ännu. Tänkte göra det nästa månad om det inte fungerar den här gången!

• DrömlivetiHD

Det finns en annan tråd för oss som har bim i augusti. Ville bara säga det ifall ni inte kommer få så mycket sällskap här :)

Välkomna dit om ni vill :)

• Moodie

Jag och sambon är på vårt första försök nu, BIM 15/8. Det är sååå länge dit, kan inte tiden gå lite fortare?

Hur har det gått för er som hade BIM igår och idag?

• ALM82
    Moodie skrev 2017-08-02 19:24:42 följande:

Jag och sambon är på vårt första försök nu, BIM 15/8. Det är sååå länge dit, kan inte tiden gå lite fortare?

Hur har det gått för er som hade BIM igår och idag?

Jag fick mensen en dag för tidigt Rynkar på näsan Men, jag hade jätteömma bröst innan, som jag hade nâr jag var yngre, och det känns nu som kroppen har kommit igång ordentligt efter att jag slutade med p-piller i juni, så jag hoppas att det tar sig på tredje försöket! Har nästa BIM den 28/8 så jag hänger kvar här Flört

Ja, väntan är olidlig... Jag är 35 år gammal dessutom så man är ju rädd att man är lite för gammal... Men jag vet att det inte borde vara några problem. 
    Men jag skulle vilja att det fungerar snabbt för att inte behöva oroa mig.
  • Moodie
    ALM82 skrev 2017-08-03 09:49:37 följande:

Jag fick mensen en dag för tidigt  Men, jag hade jätteömma bröst innan, som jag hade nâr jag var yngre, och det känns nu som kroppen har kommit igång ordentligt efter att jag slutade med p-piller i juni, så jag hoppas att det tar sig på tredje försöket! Har nästa BIM den 28/8 så jag hänger kvar här 

Ja, väntan är olidlig... Jag är 35 år gammal dessutom så man är ju rädd att man är lite för gammal... Men jag vet att det inte borde vara några problem. 

Men jag skulle vilja att det fungerar snabbt för att inte behöva oroa mig.

Trist.. Men vi får hoppas på tredje gången gillt!
  • ALM82
    Moodie skrev 2017-08-03 11:21:48 följande:
    Trist.. Men vi får hoppas på tredje gången gillt!
    tack! Hoppas på det! Glad Och för dig hoppas vi på att det fungerar på en gång! Skrattande
  • Moodie
    ALM82 skrev 2017-08-03 12:01:25 följande:

tack! Hoppas på det!  Och för dig hoppas vi på att det fungerar på en gång! 

Ja skulle det gå på första försöket så skulle jag vara rejält lycklig! Jag är beredd på att få vänta lite längre än så, men hoppas gör man såklart ändå
Svar på tråden Vi som har bim i augusti 2017