• Anonym (Herregud)

    Knulla gipset???

    Bröt armen så lägligt innan semestern. Inte speciellt ont men har ett stort gips på hela högerarmen. De har blivit lite mer utrymme i se nu efter några veckor vilket har fått min sambo att bli sjukt kåt på armen.

    Han försöker hela tiden, mest när jag duschar och lägger handen utanför badkaret eller i sängen r jag sover så trycker han in sin penis där och kör som om vi skulle ha sex? Ibland vaknar jag och ibland har jag inte vaknat utan kan se dagen efter att han varit där igen. Hur bra är detta för min läkning? Ska ha gipset till v 31. Tänk allt som han sprutat in där då. Kommer dom fatta vad de är? Har bett honom sluta och fick precis byta rum eftersom jag sov tills nu när jag kände hur hela jag gungade i sängen eftersom han stod där igen med kuken under gipset.

  • Svar på tråden Knulla gipset???
  • Anonym (?)

    Ledsen men tycker inte han verkar riktigt frisk i huvudet!! Hade aldrig accepterat att min man gjort så , hade han frågat fått nej så hade han respekterat det!!!

    Köp en lösvagina till honom om han vill leka!!!

  • Anonym (Men va...?)

    Trolltråd eller bara helknäpp man? Låter lite läskigt knäppt vilket som...

  • taquine

    Ett litet tips i all välmening,,, fixar man inte att göra en rolig eller intressant trolltråd är det bästa att låta bli.


    Goodness me
Svar på tråden Knulla gipset???