BF 2018 i Sundsvall?
Söker blivande mammor i Sundsvall, skulle vara kul att följas åt :) jag är själv beräknad 31/1!
Söker blivande mammor i Sundsvall, skulle vara kul att följas åt :) jag är själv beräknad 31/1!
Ååh vad kul! Här är en till blivande i Sundsvall med bf 28/2! ???????? ????
Ååh vad kul! Här är en till blivande i Sundsvall med bf 28/2! ???????? ????
Hej! Det låter ljuvligt med spökveckor haha. Själv har jag knappt tagit mig ur sängen på någon vecka. Spyr mest och kan nätt och jämt äta, samt att jag har som en molande värk i magen. Det börjar dock kännas lite bättre nu så hoppas det är påväg åt det bättre! :D Jag är i vecka 10 nu, och har väldigt svårt att förstå vad som händer. Tänk att det växer en liten människa i mig! :O Känner du likadant? :) Är det ditt första med?
/Emelie
Ja det är helt sjukt att det växer nåt som man själv skapat i magen liksom!! Längtar ihjäl mig efter ultraljud och allt!
Gud vad det låter som du har det jobbigt! Jag har haft tur ändå och orkat det mesta men absolut inte lika mycket som innan!
Kräktes typ 3 gånger i början o det var det illamåendet!
Första barnet och är 25 :). Hur gammal är du? Hur ser livet ut? Var i Sundsvall bor du?
Det har varit väldigt slitsamt, men tror faktiskt att det börjar bli bättre. Har varit ute tre dagar i rad och gått långsamma promenader och utan att spy så jag är överlycklig. :D
Jag är 27 år och bor i centrala Sundsvall i en bostadsrätt tillsammans med min sambo. Vi letar dock någonting större då vi bor i en tvåa (som även ska renoveras samma månad som vi är beräknade), och det kändes inte så skoj. :P Flyttade hit för ett par år sedan för att börja på universitetet så är ursprungligen inte härifrån.
Vad gör du för någonting? Är du från Sundsvall? :)
Jag är född här och har bott här hela mitt liv, tråkigt men sant! Jag gillar väl ändå Sundsvall liksom men det är väl för att det är hemma :)
Jag jobbar inom vården, är gift ,han är ingenjör :) vi bor dock ute i Kvissleby, men vi har en 3a då han har en dotter på 6 år sen innan, hon bor inte här men är här ibland :)
Vi vill flytta in till stan men hyres är det kört med och vi är inte riktigt redo för att köpa än, sjukt vilken bostadsbrist!
Ursäkta så lång till svar. Har haft lite semester och helt glömt bort tråden. :P
Nej gud, det är omöjligt att hitta en hyresrätt, därför köpte vi. Det var det eller att bo kvar i min studentlägenhet som jag delade med två främlingar och hade ett eget rum på 12 kvadratmeter haha. :P
Hur mår du nu då? Är det fortfarande spökveckor? Antar att magen växt lite nu? :)
Nu har det hänt lite, känner små rörelser ibland och magen har växt :) så så så kul!
Du då??
Längtar ihjäl mig till ultraljud om ca 2 veckor!! :D
Så spännande! Tänker ni ta reda på kön?
Jag gick in i vecka 13 idag. Känner inte något bortsett från illamående och så. Men det börjar väl närma sig. :)
När började det synas för dig? Har ni berättat för alla nära och kära? :)
Hej! Ja vi ska ta reda på kön :D. Jag började svälla tidigt så redan i v12 syntes det väl! Är i v 17 nu och känner lite småbuller, speciellt när jag dricker nåt kallt :D alla nära vet, ska dock gå ut offentligt efter RUL är det tänkt :)
Ni då, vad är er plan? :)