Ömma bröst, uppsvullen?
Hej,
Tänkte se om någon är med i samma sits som jag är i, är i v 5 och har redan öm bröst och uppsvullen i kroppen. Har ca gått upp 1,5-2 kg sen jag blev gravid!!
Någon som känner igen sig?
Hej,
Tänkte se om någon är med i samma sits som jag är i, är i v 5 och har redan öm bröst och uppsvullen i kroppen. Har ca gått upp 1,5-2 kg sen jag blev gravid!!
Någon som känner igen sig?
Jag gick upp ca 5 kg vätska efter bara några veckor som gravid. Ser jättesvullen ut!
Jag gick upp ca 5 kg vätska efter bara några veckor som gravid. Ser jättesvullen ut!
Jag är bara i vecka 11 så jag vet inte. Fortfarande uppsvullen och har inte vägt mig sen dess.
Det är ju normalt att samla på sig en massa vätska under graviditeten som sedan försvinner när bebisen är ute :)
Men gick du ner sen de eller fortsatte du gå upp?
Jag är gravid i v 10 men fick redan på de för ca 4 v sedan! Jag hade jätte eller har jätte ömma bröst och dom var förändras en del! I början var jag så öm att jag inte kunde duscha för vattenstrålerna gjorde så himla ont! Och att ta på brösten överhuvudtaget gick inte ! Nu har det bättre för bröstvårtorna men brösten ömmar fortfarande! Men som sagt de har blivit bättre :)