• Anonym (DP)

Vi ska ha en trekant

Jag och min tjej har varit tillsammans i 3 år.

Har aldrig haft det tråkigt eller så, båda älskar sex.

Jag älskar att se när hon njuter, det gör mig så sjukt kåt att se henne njuta.

Hon har en stor rund rumpa som är helt fantastisk, älskar att slicka henne i stjärten och töja fittan samtidigt. Hon har alltid gillat leka med sitt ass.

Jag har under en längre tid nu blivit riktigt sugen på att dubbla min tjej.

Hon blev först lite skeptisk och tyckte det var konstigt, typ som jag inte älskade henne eller nått.

Sen förklara jag att det är tvärtom, tycker hon är så fantastiskt sexig att jag vill att hon ska njuta så att det sprutar ur öronen på henne.

Såå..

Jag kåtar upp henne genom att säga hur jag vill se henne bli knullad av en fet kuk, att jag och mina kompisar knullar henne i båda hålen och vi sprutar i henne och behandlar henne som den drottning hon är, i centrum, och det gör henne så kåt att hon kommer direkt.

Så nu vill hon också göra det.

Men jag vet inte om jag ska bjuda in min kompis?

Jag gillar tanken men kan det inte bli stelt efter?

Han har riktigt tjock kuk och det var ett krav då hon gillar bli töjd.

Vart vänder man sig annars? Finns det någon swingerklubb i Stockholm man kan kolla in?

Ursäkta min grammatik

• Svar på tråden Vi ska ha en trekant
  • Anonym (Mannen)

Mitt råd är att inte bjuda in din kompis. Skilj på vänner och sexpartners, allt för att undvika ev. komplikationer. Leta en kille med stor kuk på nätet, tex BC.

• Anonym (Vän)

Alltså för mig skulle det vara smidigt med en vän, men för min del skulle jag inte tycka att det blir konstigt efteråt. Men min partner kan absolut inte tänka sig någon vän, dels för att han var rädd att det skulle bli konstig relation till vännen efteråt och sen för att han inte ville se mig tända på hans vän.

• Anonym (DP)

Hon har redan lekt lite med honom så hade varit smidigt då det redan finns ett intresse, är absolut inte orolig att hon ska få känslor för honom eller tvärtom, vill inte att det ska bli obekvämt för någon bara.

Hade gärna sett hans Cola burk penetrera henne dock haha

• Anonym (DP)

Ingen som vet swingersklubbar i Sthlm?

• Anonym (Vän)
    Anonym (DP) skrev 2017-07-25 18:50:32 följande:

Hon har redan lekt lite med honom så hade varit smidigt då det redan finns ett intresse, är absolut inte orolig att hon ska få känslor för honom eller tvärtom, vill inte att det ska bli obekvämt för någon bara.

Hade gärna sett hans Cola burk penetrera henne dock haha

Ah men perfekt! Hahaaa Cola burk, gott :)
  • Anonym (Sex med flera)

PiH (par i hjärter) är en swingersklubb i Solna. Jag o mannen brukar gå dit ibland. Härligt ställe. Ett tips är att gå på lördagar, mest folk då. Vid första besöket behöver man anmäla sig. Gå in på hemsidan och kolla. Sen har du som någon skrev, sidan BC. Där har vi fått napp tidigare :)

Svar på tråden Vi ska ha en trekant