• Anonym (Älskade Bert)

katten bröt nacken

Usch och fy Faan vad ledsen jag är just nu!! Min kattunge 2 månader gammal busade igår med sin syster o sprang en raksträcka från hallen o skulle svänga o springa in i sonens rum. Blev jagad av syster sin, missade svängen o slog huvudet/nacken rätt in i väggen o for runt som i en kullerbytta o bröt förmodligen nacken. Sambon p sonen 8 år såg allting, o sambon sprang dit o trodde först han brutit benet då han försökt resa sig upp men inte kunde. Sambon tog upp honom i famnen o där dog han en sekund senare :'( vår älskade fina lilla Bert-fjärt <\3 De absolut värsta som någonsin kunnat hända :'( barnen är i chock, vi är i chock.... nån fler som varit med om nått dyl?! :'( kände att jag behövde skriva av mig, är såå ledsen... sov gott älskade Bert

• Svar på tråden katten bröt nacken
  • Miss Skywalker

Men fy vad hemskt Rynkar på näsan Måste vara rätt ovanligt ändå. Katter som är så smidiga och tåliga. Maximal otur för den lille stackarn som miste alla nio liv så fort.. 

• Anonym (Sorgligt.)

Så hemskt.

Stackars kisse & er.

Finns det en till kullsyskon ni kan få så er andra lilla kisse inte är ensam ?

• Abegayle70

Nej men så hemskt ! Gråter Stackars lilla kattunge, och stackars era barn.

Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
  • Harvester

Låter som maximal otur, aldrig hört nåt liknande och då jobbar jag ändå på ett akutdjursjukhus...

Lider med er!

• EmberEyes

Vilken hemsk situation! Jag beklagar verkligen sorgen. Visar mamma-katt och kullsyskonen någon påverkan, oroliga, eller liknande?

• Anonym (Älskade Bert)

Hej förlåt att de inte k kommit nått svar, har varit inloggad via appen

Och den funkar inte att svara i.. men ialf, det var det absolut värsta

Vi varit med om någonsin... :'( sååå himla ledsna i chockade fortfarande o barnen

Mår superdåligt. De var 3 kullsyskon så dom är inte ensam ialf. Syskonen tar de ganska bra

O leker på som vanligt, medan mamman går runt o ropar på honom välsigt många timmar per dag, ser o hör verkligen hennes enorma sorg o saknad efter honom :'(

Det gör så ont o vi är så otroligt ledsna allihopa :(

• Anonym (Älskade Bert)
    Harvester skrev 2017-07-28 17:56:01 följande:

Låter som maximal otur, aldrig hört nåt liknande och då jobbar jag ändå på ett akutdjursjukhus...

Lider med er!

Nej vi förstår oxå att de är otroligt ovanligt o jag ångrar mig idag att vi begravde honom s snabbt.. Hafe velat skicka honom på obduktion för o se om han hade nått medfött fel som gjorde art derta kunde inträffa eller om de tog så illa så de bara blev så.. Men inte mycket o göra åt nu.. är dock glad att han hade de bästa kattlivet han kunnat haft under sina korta månaders liv :'( och är oxå glad att vi hade honom hos oss så länge som vi hade dem dagen det hände, att vo verkligen tog farväl o turades om att ha honom i famnen tills att de tyvärr blev obehagligt eftter några timmar när han började stelna.. :'( <3
Svar på tråden katten bröt nacken