Vad vill egentligen mitt ex med vår relation?
Mitt ex dumpade mig i våras på grund av att han inte hade några känslor kvar, han sa att han inte älskade mig heller. Jag kämpade och försökte verkligen få honom att tänka om men han var säker på vad han ville. Till saken hör att jag blev gravid i samma veva men valde att göra abort pga situationen och andra omständigheter. Mådde skit på grund av allt jag hade förlorat men han var verkligen ett stöd under själva aborten och tiden efteråt, han hörde av sig då och då i flera veckor för att kolla hur jag mådde osv.
Nu när aborten är "över" har han börjat höra av sig och vill hitta på saker med mig och det gör mig verkligen förvirrad för han vet ju att jag inte har kommit över honom än. Han bjuder på middagar, vill gå på evenemang, myskvällar, promenader.. Vi har inte haft sex sedan vi separerade så det handlar inte om det. Däremot har vi kyssts... Han kanske vill ha en sexuell relation med mig men det känns ju lite overkill att bete sig som han gör om han bara vill ligga? Han får helt säkert sex på annat håll så jag vet att han inte har brist på det.
Det här ger mig ju givetvis hopp och jag känner mig pirrigt nykär efter varje gång vi har setts. Han är riktigt dum om han inte fattar att jag känner såhär. Varför gör han såhär? Förstår ingenting... Han erbjuder sig även att skjutsa mig hit och dit utan att jag har bett om det och när jag kollade i hans badrumsskåp hade han kvar min tandborste och smink som jag glömt kvar?? Givetvis bör jag fråga honom vad han vill få ut av det här och det ska jag göra nästa gång vi ses men vill gärna höra vad ni tror om det hela.