• surrisurr

Kommer jag få paketet eller har jag blivit lurad?

Köpte en sak från en från nätet.. han sa att han la på det igår torsdag men det har inte kommit idag fredag.

Han har oxå slutat svara på mail. Kanske upptagen.

Tror ni jag blivit lurad? Det var inte från någon säljsida som blocket eller tradera. Utan ett community. Mår verkligen piss eller kan det ta två dagar eller mer? Han ville oxå ha 40 kr för brevet eller paketet han skickade de i. Tar de längre tid om det är större än ett vanligt brev?

• Svar på tråden Kommer jag få paketet eller har jag blivit lurad?
  • Madida

Ta det lugnt. Har du inte fått det på tisdag-onsdag kan du börja undra.

I'm not bossy. I just have better ideas than you
  • Anonym (Jadu)

Hade hellre tvivlat på postnord än killen du köpte utav.

• Anonym (Lugn)

Men chill Dr. Phil!! Du kan väl vänta tills på måndag em/tisdag em innan du börjar hetsa om paketet. Det kommer nog ska du se.

• Anonym (Around the world)

Ett tips... Beställ aldrig från wish om du är så otålig och nojig

• EmberEyes

Sa han när på torsdagen han lämnade in paketet? Ponera att inlämningsstället har posthämtning kl 16, och personen lämnade in paketet 16:30. då kommer inte paketet hämtas av posten innan fredag kl 16.

Att dessutom anta att ett brev eller paket kommer levereras till dig nästa dag utan att betala extra för garantin är lite naivt. Visst, när alla stjärnor och planeter står i rätt läge på himlavalvet och du utfört en voodoo-ritual och avsändaren doppat paketet i heligt vatten och produkten i paketet är välsignad av en enhörning så kan det hända att det funkar, men det är undantagsfall.

Ha lite is i magen, om paketet inte kommit fram innan tisdag/onsdag så kan du börja nojja.

• surrisurr

Fortfarande inte fått nått brev/paket.

Jag står tydligen på två adresser, hos en släkting jag bor mycket hos , och där jag har min lägenhet.

Kan de kommit till min lägenhet? Fast jag angav adressen till min släkting.

Senast adressändring gjordes till min lägenhet.

Men som sagt, han som skulle skicka brevet fick adressen till min släkting

• surrisurr
    surrisurr skrev 2017-07-31 16:45:57 följande:

Fortfarande inte fått nått brev/paket.

Jag står tydligen på två adresser, hos en släkting jag bor mycket hos , och där jag har min lägenhet.

Kan de kommit till min lägenhet? Fast jag angav adressen till min släkting.

Senast adressändring gjordes till min lägenhet.

Men som sagt, han som skulle skicka brevet fick adressen till min släkting

Jag har inte kollat posten i min lähenhet. Är de nån idé att åka dit?
  • student2013

Ge det minst 1 dag till. Sen kan du åka till lägenheten och kolla på onsdag om det fortfarande inte har kommit. Men det borde komma till din släktings adress. 

• Anonym (Around the world)

Har du säljarens uppgifter och era mail kvar så kontakta dom som har communityt och prata med dom om det inte dykt upp på fredag. Överväg även en polisanmälan och upplys säljaren om det.

Svar på tråden Kommer jag få paketet eller har jag blivit lurad?