• Anonym (Ledsen)

MA.

Jag behöver skriva av mig lite.

Jag har småblött i en vecka och idag var jag på vul. Fostret är flera veckor för litet och hinnsäcken hade fel form. Läkaren trodde att den fallit ihop för att det är fel. Jag är så ledsen. Har gråtit i timmar nu och känner mig helt uppgiven.

Alla planer är bara att glömma.

Nu sitter jag här och väntar på att börja blöda. Det känns så absurt. Jag vill inte att fostret ska stötas ut. Jag vill att det ska bli en bebis.

Jag har så klart googlat och hittat flera solskenshistorier men jag tror inte att jag kommer få en sån.

Lilla bebis, jag vill ha dig.

• Svar på tråden MA.
  • Anonym (:()

Usch jag förstår dig precis. Jag fick själv MA för någon vecka sedan. En fruktansvärd känsla. Det är hemskt att gå och vänta på att börja blöda ut allt... det enda jag kan säga är att det blir bättre, det är skönt när allt är över. Nu är det bara att börja om

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (:() skrev 2017-07-29 07:23:49 följande:

Usch jag förstår dig precis. Jag fick själv MA för någon vecka sedan. En fruktansvärd känsla. Det är hemskt att gå och vänta på att börja blöda ut allt... det enda jag kan säga är att det blir bättre, det är skönt när allt är över. Nu är det bara att börja om

Så hemskt. Inget händer heller. Lite blod men det räcker med ett trosskydd. Jag vill så gärna att allt ska se bra ut på nästa vul men jag tror inte på det.
Svar på tråden MA.