Är jag den ända som inte får presenter på min födelsedag?
Som titeln lyder, jag kan nog aldrig minnas tillbaka och komma på något tillfälle då det stått en paket på sängen tillsammans med frukost morgonen på min födelsedag. Jag minns att jag fått frukost på sängen och det ibland firats senare på kvällen men aldrig någonsin har jag fått önska mig nåt i födelsedagspresent å sedan få det. Jag
Är förövrigt 15 och ska fylla 16 och min familj har det bättre ekonomiskt än standard.
Känns som det alltid varit massor med vilkor när det kommer till min födelsedag, tex som beter du dig bra så firar vi osv, ingen i min familj har någonsin tagit min födelsedag riktigt seriöst. Är det bara jag som upplevt detta eller har andra också det? Speciellt med presenterna då jag hör från kompisar hela tiden " åh de ska ja önska mig när ja fyller år osv". JAG VET ATT PRESENTER INTE ÄR ALLT, men ändå det är ju lite surt.
Fyller år om en vecka dessutom å som de ser ut nu har ingen köpt nån present å inget firande e planerat. Jag fick dessutom be och önska att de kommer med frukost på sängen och till svar fick jag ett skratt...