Anonym (Kille39) skrev 2017-08-01 16:16:20 följande:
Som kille, som satsat på karriären, gått in i väggen och är numer arbetslös. Så kommer jag aldrig hitta någon. Man har blivit för ärrad, för överviktig och deprimerad och fyller 40 i år. Jag försökte, brann upp och misslyckades med det mesta i livet till slut. Nu finns det bara en väg kvar att vandra.
Så har du alla rätt, snygg, jobb, pengar, så är det en tidsfråga innan du hittar en kvinna som vill ha alla dom tre av dig.
Det finns dom som aldrig kommer att göra det.
Lycka till!
Okej, jag är vare sig överviktig, utbränd, deprimerad eller arbetslös. Jag har heller inte haft särskilt svårt att hitta dejter. Vissa dejter stannar vid fika-stadiet, antingen för att det känns fel för henne, mig eller båda. Andra dejter har gått längre än så och vi har setts fler gånger, sovit med varandra och så.
Problemet kommer sedan. Det visar sig att väldigt många får kalla fötter för att ge sig in i en mer seriös relation. Se film går bra, ligga går bra, men att säga att vi är ett par och att satsa på en seriös relation går tydligen inte bra.
Uppenbarligen hamnar jag med helt fel tjejer gång på gång så ville skapa den här tråden för att se om det överhuvudtaget finns tjejer där ute som vill ha seriösa förhållanden?
Jag börjar ana att trenden vänt lite. Förr var det killarna som ville ligga runt och inte stadga sig medan tjejerna längtade efter att sätt bo. Numera är det istället tjejerna som vill vara singlar och känna sig fria medan killarna inget hellre vill än ha familj och barn.