Min fru har PM med man som säljer sex
I min förra relation blev jag bedragen efter i år. Kvinnan ångrade sig och ville göra allt bra igen men jag kunde inte acceptera vad som hänt och gick vidare.
Träffade kärleken efter 2 år och nu efter 3 år tillsammans har vi hunnit med både bröllop och barn. Sexet har minskat drastiskt och ibland blir det fråga för diskussion. Innan graviditeten hade vi sex mer eller mindre dagligen. Kanske efter ett tag någon gång i veckan.
Efter graviditeten snarare 1 gång i månaden, om ens det. När vi har sex är det bra. Hon kommer efter ca 30min intensivt skönt o bra sex. Därefter kommer jag.
Nu på senare tid har hon blivit totalt ointresserad av sex. Hon bekräftar varje dag hur mycket hon älskar mig och hur värdelöst hennes liv skulle vara utan mig. Relationen innehåller mycket pussar och kramar och god kommunikation mellan livets alla måsten.
Dock har jag gjort något förbjuder. Med informationen jag nu har att brottas med i min ensamhet vet jag inte hur jag ska tackla mig vidare. Frågar jag henne rakt ut så avslöjar jag att jag snokat.
Hon har för mindre än 1 månad sedan haft en chatt med en kille från hennes förra bostadsort som säljer sin kropp.
Alla chattar är raderade men namnet och profilen ligger kvar. De är inte vänner på några sociala medier men har accepterat varandras PM.
Googlade på namnet. Hittade telefonnummer. Googlade på telefonnummer och hittade en forumannons. Han är öppen med sitt extrajobb.
Finns säkert förhoppningsvis en logisk förklaring men jag kommer inte kunna somna gott i natt med all denna info och alla teorier som nu simmar runt.
Hur tacklar jag situationen?
????