• Sommargrodan

Ma, någon erfarenhet? Är så orolig

Jag är gravid i v 11+1. Ska på kub ultraljud v 13+0. Jag har inga symptom kvar typ, nej jag skulle nog säga att jag inte känner något. Jag var bara lite illamående i början , ömma större bröst och sjukt trött. men har mått oförskämt brA, men alla symptom avtog sedan några veckor. Jag är orolig för MA. Någon som haft det eller någon som inte heller haft så mycket symptom som det gått bra för?

• Svar på tråden Ma, någon erfarenhet? Är så orolig
  • Simone

Mina symtom avtog helt över en natt bara. Efter det hade jag lite bruna flytningar när jag torkade mig. Med första barnet avtog också alla symtom bara sådär, men ultraljudet visade en lilvlig bebis :) oroa dig inte i onödan, vissa mår bara oförskämt bra under graviditeten :)

• Lillstrumpa79

Mina ma har lurat mig fullständigt. Kände mig lika gravid o växte friskt trots att bebis ena gången varit död i flera veckor..

Med min son mådde jag förjävligt till ca v 11 och sedan mådde jag finfint resten av graviditeten. Med dottern mådde jag skit i nio månader. Sitter just nu och kanske är i v 8 och kanske inte.. Småblöder men orkar inte åka in. Har tid för vul om två dagar (bokat tidigare för att se hjärtat pga mina tidigare ma) och väntar tills dess. Mår som jag är gravid men vågar varken hoppas eller tro.

Svar på tråden Ma, någon erfarenhet? Är så orolig