• Ikaa

Kan man göra nub-teorin på min ul-bild?

Av ren nyfikenhet undrar jag om någon som kan, kan gissa könet på min bebis enligt nub-teorin? Vill tillägga att könet inte ha någon betydelse utan det är bara kul att spekulera ????

• Svar på tråden Kan man göra nub-teorin på min ul-bild?
  • Mandy80

Undrar oxå när bilden är tagen. Gissar på flicka :) Dock kan de hända den e tagen för tidigt för o va säker.

• Ikaa
    Zaxika skrev 2017-08-01 19:18:13 följande:

Ingen aning... tyvärr. Vilken vecka är bilden tagen?

Mandy80 skrev 2017-08-01 20:48:24 följande:

Undrar oxå när bilden är tagen. Gissar på flicka :) Dock kan de hända den e tagen för tidigt för o va säker.

Bilden är tagen 11+1 :)
  • Mandy80
    Ikaa skrev 2017-08-02 13:42:51 följande:

Bilden är tagen 11+1 :)

Ok. Då är de för tidigt o svara tyvärr. I den veckan ser nubben likadan ut för båda. Efter12+0 börjar killens nubb resa sig en aning uppåt o de e efter de man kan avgöra.

Så har jag lärt mig iaf men jag kan ha helt fel.
  • Anonym (Johanna)
    Mandy80 skrev 2017-08-02 16:09:28 följande:

Ok. Då är de för tidigt o svara tyvärr. I den veckan ser nubben likadan ut för båda. Efter12+0 börjar killens nubb resa sig en aning uppåt o de e efter de man kan avgöra.

Så har jag lärt mig iaf men jag kan ha helt fel.

Stämmer nog! På min bild i vecka 12+ såg det ut som en flicka. Postade bilden på ett amerikanskt forum där de är väldigt duktiga på att se. Alla där gissade också på flicka. Men det visade sig vara en pojke, nubben hade inte hunnit resa sig ännu..
Svar på tråden Kan man göra nub-teorin på min ul-bild?