• Hessy

trådig flytning

Hej! Hoppas på graviditet, skulle fått mens 29-2:e alltså sista idag men inte kommit nått.. visade neg för några dagar sen. Idag märkte jag att jag hade trådiga flytningar som man kan ta mellan pekfinger och tumme ut nån centimeter utan att den går sönder. Hört att det är ett ytligare tecken, stämmer det?nån som haft de under graviditet?

• Svar på tråden trådig flytning
  • EpicNurse

Du kanske ska ha ägglossning snart? Låter som ägglossningsflytning! Att den inte kom när den brukar utan kommer först nu? Då blir ju mensen försenad.

~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
  • sedärja

Är gravid i vecka 7 och har haft ömsom vattniga och ömsom trådiga flytningar sedan mitt + :) hoppas!

• Hessy
    EpicNurse skrev 2017-08-02 14:47:04 följande:

Du kanske ska ha ägglossning snart? Låter som ägglossningsflytning! Att den inte kom när den brukar utan kommer först nu? Då blir ju mensen försenad.

Ja men jag ska ha mens nu , den brukar alltid komma runt 31-1 varje gång, å då känns de alldeles för sent för ägglossning, hoppas på att det är ett tecken!
  • Hessy
    sedärja skrev 2017-08-02 14:47:29 följande:

Är gravid i vecka 7 och har haft ömsom vattniga och ömsom trådiga flytningar sedan mitt + :) hoppas!

Grattis!! :D jag hoppas verkligen!
  • EpicNurse
    Hessy skrev 2017-08-02 14:55:48 följande:

Ja men jag ska ha mens nu , den brukar alltid komma runt 31-1 varje gång, å då känns de alldeles för sent för ägglossning, hoppas på att det är ett tecken!

Absolut! Tänkte mest på att du hade negativt gravtest!
  • Hessy
    EpicNurse skrev 2017-08-02 15:00:46 följande:
    Absolut! Tänkte mest på att du hade negativt gravtest!
    Jo men tänkte de va ju några dagar för tidigt jag testade:D
  • Estor

Varför inte ta ett nytt? Vi kan tyvärr inte säga varken ja eller nej på om du är gravid eller ej ;) :)

• Gulletussan

Köp ett CB digital med veckoindikator :) den är till för att testa tidigt med. Lycka till!

• Hessy
    Estor skrev 2017-08-02 16:00:03 följande:

Varför inte ta ett nytt? Vi kan tyvärr inte säga varken ja eller nej på om du är gravid eller ej ;) :)

För jag är rädd för att få ett neg :") vill höra solskenshistorier å leva på hoppet:D
Svar på tråden trådig flytning