• anonymilus

Silver Shampoo

Hej! Jag testade L'Oréal Silver Shampoo en gång hos en vän och upplevde att detta schampoo gjorde mina vita slingor ljusare samt att gula toner naturaliserades. Tyckte verkligen schampot gav toppen resultat! Det ända minuset var att man märkte att det var extremt uttorkande. Läste tester om schampot och att det ska finnas andra märken som ger samma färgresultat men inte lika uttorkande, dock gav dem inte exempel på dessa märken. Finns det någon som skulle kunna tipsa om vilka dessa schampon är?

• Svar på tråden Silver Shampoo
  • Anonym (Stina)

Fast använder du loreal och sen en inpackning i håret så återfuktas håret.

• anonymilus

Hade tänkt att det fungerar också men om det finns tips på andra schampon som utövar samma effekt och inte torkar ut håret tar jag gärna emot förslag ????

• Erla

Jag använde Maria Nilas silverschampo när jag var blond. Tyckte att det var helt Okej, men det blev bäst när jag använde en bra inpackning och ett bra balsam efteråt.

• SpiffySpider

Använde Matrix silvershampo tidigare och upplevde också hur torrt håret blev utav det. Valde att byta och det blev då Maria Nila eftersom jag redan använde balsam från det märket. Det har verkligen fungerat bra. Först Maria Nilas silvershampo sedan balsamet och efter det innan jag kammar håret tar jag i milk shake i längderna och det har funkat super.

Svar på tråden Silver Shampoo