• Linnis92

Netflix tips

Har 26 timmar framför mig i soffan på jobbet, finns det någon som kan tipsa om bra serier på Netflix (kommer inte in på min viaplay för stunden) att börja kolla på? Funderar på att köra Sons of anarchy för tredje gången men ger ju mer att se något nytt x)

Komedier som modern family och new girl går bort.

Har redan sett

Gilmore girls

13 reasons why

Sherlock Holmes

Orange is the new black

Gypsy

Bron

Gossip girl

Dexter

OC

Bomba mig med tips!

• Svar på tråden Netflix tips
  • äsch

Stranger things (om du inte har något emot en gnutta monster). Den är inte så himla läskig enligt mig, men vet människor som tycker den är jätteläskig.

• Anonym (Mlo)

The killing är riktigt bra och är en bra binge watch serie.

• Linnis92
    äsch skrev 2017-08-05 15:12:46 följande:

Stranger things (om du inte har något emot en gnutta monster). Den är inte så himla läskig enligt mig, men vet människor som tycker den är jätteläskig.

Åh fy! Såg ett halv avsnitt och höll på att göra i brallan! Kanske skulle prova igen..
  • Frontline

Shooter
    Tyrant
    Hostages
    Limitless
    Disignated Survivor
    Queen of the south
    Sniffer
    Rectify
    Frequensy
    The Killing
    Travelers
    Captive
    Narcos
    Grimm
    Ozark
    El Chapo
    Helix
    Fauda

Det är en del serier vi har sett nu under året..

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (Man in the high castle)

Inte på Netflix, men finns på Amazon, amazon prime (dvs primevideo heter sidan), för streaming. De har nån drive nu så man kan prova 1 vecka gratis och sen 2.99 dollar/månad i 6 mån. Där finns The man in the high castle, som är den mest originella och coola serien jag sett de senaste åren. Hett tips!

• alex1980

Jag utvecklar en tjänst (de få timmar som finns på kvällstid när barnen gått och lagt sig Cool ) som heter Netflixguiden.se

Tanken är att just göra det lättare att hitta det som är bra och sevärt. Testa gärna och kom med feedback om ni har någon :) 

Svar på tråden Netflix tips