• Snart43

Sexchattar han

Hej å nu vill jag ha hjälp av alla med erfarenhet????

Tror min sambo chattar med flera andra....han lämnar aldrig telefonen utan har den tom under kudden när han sover... jag har konfronterat honom utan resultat!

Nu vill jag ha tips OM man kan snoka i telefonen utan att ha tillgång till den?

Jag kan hans lås på telefonen iaf men får i stort sett aldrig möjlighet att "ta den"

• Svar på tråden Sexchattar han
  • Linux1003

Behöver du verkligen snoka i hans telefon för att få reda på sanningen? Om man har rent mjöl i påsen så behöver man inte stoppa den under kudden.

• Anonym (Denise)

Så gjorde mitt ex med... han tog med den om han så skulle på toa. sen dag lånade jag hans dator och skulle gå in på min fb.... så var han inloggad så jag kollade hans mess eftersom jag misstänkte att han hade fuffens för sig! och visst fann jag en massa sex meddelande till olika kvinnor... förlät han då han ångrade sig... jag krävde att de skulle bryta all kontakt och att om jag kände mig osäker så skulle jag få kolla hans telefon! han fortsatte och gömma den osv och jag valde till slut att lämna honom. Jag kunde inte lita på honom mer! han addade dessutom kvinnorna på fb och instagram igen, trots att det var mitt krav för att vi skulle fortsätta! och när han valde att göra det så var det spiken i kistan för vår relation!

• sägerganskaklart

Folk som smuslar och döljer saker har oftast en anledning varför, min sambos telefon ligger här på borden har ingen anledning att kolla den men har håller inte på som din karl gör

Sluta dalta med karljävel för fan, antigen visar han upp mobilen eller så kasta ut han ur huset, hade min karl hållt på så där hade han fått sovit ute med hundarna i 2 månader 

• Anonym (Me)
    sägerganskaklart skrev 2017-08-07 16:17:25 följande:
    Folk som smuslar och döljer saker har oftast en anledning varför, min sambos telefon ligger här på borden har ingen anledning att kolla den men har håller inte på som din karl gör

Sluta dalta med karljävel för fan, antigen visar han upp mobilen eller så kasta ut han ur huset, hade min karl hållt på så där hade han fått sovit ute med hundarna i 2 månader 
    Håller med
  • Anonym (Ha)

Ja, jag vill gärna veta samma sak! Kan dock inte koden till min sambos telefon/fingeravläsare - är det kört då?

• Anonym (Denise)

Bör tillägga att min nuvarande sambo har berättat sin kod till sin telefon i fall jag skulle behöva låna den. så som det ska vara! vill han låna min telefon får han gärna göra det för jag har inte heller någonting att dölja!

• Anonym (Du har redan bevis)

Jag anser att så som han håller på, så har du ju redan bevis för att han är otrogen, i någon form... är.det verkligen viktigt att veta om han hunnit träffa någon/några och varit fysiskt otrogen redan, eller om han än så länge är i stadiet att han sexchattar med olika personer?

Jag var som du. Blev besatt av att jag måste "se" det framför mig på en skärm för att tro det, att partnern var otrogen. Och bevis fick jag ju allt, en natt när jag lyckades få tillgång till hans telefon.... men jag mådde så oerhört mycket sämre av att se framför mig alla de äckliga konversationerna med olika kvinnor. Sem var min ex-partner också otroligt manipulativ, lyckades få mig att tro att det "bara" var internet-otrohet. Det uppdagades först långt senare att han även varit otrogen fysiskt... (när jag snokade igen!).

Jag tycker du bör lämna denna relation. Han är otrogen i nån form, det märker du ju redan... Om du känner att du vill konfrontera innan du lämnar, så testa "kräv" oväntat, att få se hans telefon, direkt. Får du inte det då, så har du ännu ett "bevis", och kan lämna. Lycka till. Såna där människor brukar bara bli "värre" med tiden...

Svar på tråden Sexchattar han