• Sunflower92

Symtom eller bara strunt?

Hej!

Nu måste jag skriva av mig lite.

Jag tog ut min spiral i juni, haft preventivmedel sen 8 år tillbaka som gjort att jag knappt haft mens och ingen mensvärk.

Jag och min sambo planerar barn, och jag vet att vi träffade ÄL i sängen.

Just nu har jag, hårda spända ömma bröst (hela brösten), trötthet, molvärk så in i, vita flytningar (ganska mycket), ibland värk i ryggen, förstoppning.

Har appen flo, som sa först att jag skulle ha mens imorgon, men efter att jag skrivit in mina symtomer flyttade den fram till måndag..

Tog ett test idag som va negativt. Men svårt att veta när man ska testa och inte när inte ens appen har koll på när mensen ska komma.

(Ska tillägga att appen har haft koll på exakta dag när min mens ska komma i juni & juli)

Vad tror ni? Kan de bli ett plus eller är de bara den traditionella mensvärken som jag inte har koll på?

• Svar på tråden Symtom eller bara strunt?
  • Mawie

Samma symtom som jag har, plussade i går fem dagar efter bim.

Vänta några dagar och testa igen,

Lycka till!

• Booties

Samma symtom som jag har. Ont i svanken har dock kommit först nu i v.9. Molvärken jag har haft har känts precis som ond mensvärk men bara hållit i sig i ca 15 sekunder åt gången. Tuttarna var det första symtomet jag fick och de gör fortfarande skitont, haha!

Om du har fyllt i när din mens har kommit tidigare månader så kan du ju räkna ut hur lång din cykel är. Då vet du ju på ett ungefär hur sen din mens är :) Och sedan testa igen om några dagar. Lycka till!

Svar på tråden Symtom eller bara strunt?