• mfgr

Fråga till er som vart gravida

Hej!

Jag undrar hur era symptom (flytningar) har varit innan ni plussade. Jag har vart gravid 2ggr men båda missfall men minns inte hur flytningarna var men minns att de ökade iaf. 

Nu har jag fått flytningar som är riktigt vattniga och påminner om fil i färgen typ, det är mkt också. Är flytningar runt tidig graviditet likt ev svampinfektion, hur vet man skillnanden? Denna sorts flytning har jag inte haft innan mens, vet såklart att flytningarna är olika och varierar men detta känns "skummelt". Har Bim på lördag (om 5 dagar)

Någon som sitter inne med egen erfarenhet, tack! =)

• Svar på tråden Fråga till er som vart gravida
  • Ciconiidae

Ska bli intressant att se svaren. Jag hade som svampföytningar igår, äl+5. Men är osäker på om ja har svamp, det kliar ju så när en har det.

• Qxaca

Jag har haft ökade flytningar, ena gången va de tunna och vattnings och den andra gången va de som vanligt fast rikligare.

När jag fått svamp så har det inte nödvändigtvis varit kliigt eller svidit utan jag har märkt att flytningarna blivit vitare och gryniga, typ "klumpiga" om du förstår vad jag menar. Det är ju inte helt ovanligt med svamp efter oskyddat sex då man KAN rubba floran där nere vilket KAN ge upphov till svamp. MEN om du vill ha barn, så håller jag tummarna att detta är orsaken till din undran och att du snart får ett + på Stickan. :)

• Milou3

Varit gravid 9-10 ggr och jag har haft både filmjölksflytningar och varit helt snustorr dagarna innan bim. Varierat väldigt mycket mao.

• mfgr

Tack för ert engagemang. Jag har också, som jag glömt skriva, vart utomlands så badat mkt i pool och hav.. kan ju rubba systemet där nere. Kan vara så att det bättrats lite nu. Är väl bim -3 nu tror jag. Tror inte jag är gravid.. men hade inte direkt blivit ledsen om det var så heller. Försökt ett tag o Varje månad när det börjar närma sig blir jag lite Kokki men detta var något så konkret och synligt på förändring så blev fundersam, och dettta var inte inbillning iaf. Vi får se :)

• Lotesse

Jag är på 11+0 nu och mina flytningar sedan runt bim har varit mycket rikliga, vattniga men lite vitfärgade, luktfria, dvs. totala motsatsen från när jag har svamp då de är tjocka, vitgula, gryniga och lunktar unket.

• mfgr

Nu (bim -2) har det kommit blod, mens antar jag. Utan förvarning, ingen mensvärk och två dagar för tidigt, ingen pms osv. Kanske bara är mensen som är tidig. Men långa trådiga flytningar i det typ på ca 8cm. Så spännande detta, hoppas ju verkligen även om dey verkar kört nu men blir test på vägen hem. :)

Kram på et

Svar på tråden Fråga till er som vart gravida